Skravletråd for apriljentene

Tusen takk! Det hjelper å ha fri, ligge å slumre i senga med film etter levering i barnehage, også gå seg en tur til byen i finværet:) Spise et godt gammeldags horn med ost og skinke og en latte.. Mmmm

skal i dobbel 40års dag idag, og er ikke alle som vet jeg er gravid ennå. problemet er jo at jeg allerede har fått mage( oppblåst :P) Har jo ikke peiling på hva eg skal gå med,I tillegg var jo hele vinmonopolet full av kjente folk, jeg som har handlet alkoholfri "vin" for å "lure" de som ikke vet det ennå, endte med tusen blikk fra kassedamen, som da er sjefen til min mann sin kone. hahah... Er ikke lett å holde noe skjult lengre. Er snart i uke 12 tror jeg,så håper faren for å miste igjen er mindre.

skal i dobbel 40års dag idag, og er ikke alle som vet jeg er gravid ennå. problemet er jo at jeg allerede har fått mage( oppblåst :P) Har jo ikke peiling på hva eg skal gå med,I tillegg var jo hele vinmonopolet full av kjente folk, jeg som har handlet alkoholfri "vin" for å "lure" de som ikke vet det ennå, endte med tusen blikk fra kassedamen, som da er sjefen til min mann sin kone. hahah... Er ikke lett å holde noe skjult lengre. Er snart i uke 12 tror jeg,så håper faren for å miste igjen er mindre.
kos deg på fest!

Herregud er det mulig. Jeg har vært alene med ungene pluss en ekstra da mannen og ekstra barnets pappa har seilt regatta (mammaen er sjuk). Ungene er veldig enkle de skal ha det...

Når de kom hjem fikk de middag på bordet og jeg tok med minstemann å handlet (mannen sov når jeg kom hjem). Utslitt ligger jeg på sofan og sier han får ta leggingen... "hva er premien min for det da?" er det mannen greier å få ut av seg... er det mulig!?!

Jeg sitter og venter på junkfood akkurat nå. Mannen er og henter, og frøkna sover. Jeg prøver å ignorere kvalmen. Den burgern står det navnet mitt på...

Hahaha! Det er flere hører jeg.. så snart jeg føler en ounce av sult, så er den der.. den gjennomtrengende kvalmen:sick006var ikke så ille sist.. da var det gutt.. kanskje det er jente nå :p :angel13Blir nå gøy om det blir litt bedre etterhvert kjenner jeg :dance018:gen014

Noen her som har fått leggkramper?
Jeg hadde det med eldste jenta, men ikke før i siste trimester. I natt våknet jeg av intense krampe smerter i ene foten, er i første trimester. vanlig å få det så tidlig?
Spør fordi jeg lurer på om det er svangerskapsrelatert, eller om det kan være noe symptomer på andre plager jeg har

Jeg hadde det med eldste jenta, men ikke før i siste trimester. I natt våknet jeg av intense krampe smerter i ene foten, er i første trimester. vanlig å få det så tidlig?
Spør fordi jeg lurer på om det er svangerskapsrelatert, eller om det kan være noe symptomer på andre plager jeg har

Samme med meg, hadde det senere i første svangerskap. Men nå har jeg hatt det flere netter i første trimester. Det er så VONDT :inpain:

Huff ja det er kjempe vondt. Gikk heldigvis fort over, men kjenner det i leggen ennå.. håper det ikke kommer hver natt :P

Eg hade det i begge Mina 2 svangerskap.
Ta magnesium hver dag. De hjelper. Får hoppas eg slipper det denna gang .

Ja nå ligger eg på sofan under en pledd og drikker vann med isbitar. Er så kvalm 24/7 att eg blir helt utsliten og dårlig humør Pga det. Ligger å tenker ner tid me ska berætta før familjen att me væntar nr 3. Alla kommer få en sjokk, har tenk å vænta till efter ul i uke 12-13. Nær skall dere berætta?

Ja nå ligger eg på sofan under en pledd og drikker vann med isbitar. Er så kvalm 24/7 att eg blir helt utsliten og dårlig humør Pga det. Ligger å tenker ner tid me ska berætta før familjen att me væntar nr 3. Alla kommer få en sjokk, har tenk å vænta till efter ul i uke 12-13. Nær skall dere berætta?
samme her... Har bare lyst til å gå i hi!

Vi skal på UL den 29 sept. om alt er bra da begynner vi vel å fortelle det. Ungene og svigerfam skal få vite det 1.5 uke etterpå når vi skal på bursdagsfeiring med alle mann alle.

vi fortalte det til nærmeste familie ganske kjapt, og kollegaer har begynt å få vite det. dette er jo litt fordi vi mistet i juni og mange spør om vi da jobber på nytt med saken, så da er det ikke alltid like lett å holde tett. nå tror vi at vi er i uke 11 snart 12, så da tenker vi at forhåpentligvis er faren over denne gang

Hvorfor i allverden gjør graviditet at man blir så kvalm? Greier ikke å få i meg mat... Det må jo bære mot sin hensikt!
Huff eg er heldigvis over kvalmen nå. Men levde lenge på ritz kjeks. ble bedre og bedre etter hvert med meg. andre har det dessverre ikke slik. har en vennine som er i uke 20 og må gå på kvalmestillende og har vært innlagt 3 ganger pga av kvalme og oppkast, raste ned i kilo...så da følte eg meg plutselig veldig heldig... som sakt ritz kjeks og masse søvn så går det forhåpentligvis over etterhvert for deg og

Huff eg er heldigvis over kvalmen nå. Men levde lenge på ritz kjeks. ble bedre og bedre etter hvert med meg. andre har det dessverre ikke slik. har en vennine som er i uke 20 og må gå på kvalmestillende og har vært innlagt 3 ganger pga av kvalme og oppkast, raste ned i kilo...så da følte eg meg plutselig veldig heldig... som sakt ritz kjeks og masse søvn så går det forhåpentligvis over etterhvert for deg og
jeg vet at mange som desverre er dårligere enn meg. Det er en fattig trøst når jeg trives best i fosterstilling i et mørkt rom.

Men har nå fått tatt meg en dusj og fått i meg ti knekkebrød:-) Håper formen er ok i morgen, for skal reise med jobb og fly Widerøe er ikke alltid like morsomt når man er kvalm...

jeg vet at mange som desverre er dårligere enn meg. Det er en fattig trøst når jeg trives best i fosterstilling i et mørkt rom.

Men har nå fått tatt meg en dusj og fått i meg ti knekkebrød:) Håper formen er ok i morgen, for skal reise med jobb og fly Widerøe er ikke alltid like morsomt når man er kvalm...
Huff, ja det forstår eg. håper du får en fin tur sammen med jobben.

Herreguud for en dag. Verste dagen hittil med doturer og spy. Måtte på handel og kjøpe inn mat og bursdagsgave idag. Det var helt forferdelig.Måtte stoppe innimellom hyllene på butikken for å ikke spy. Føles ut som jeg er skikkelig fullsjuk idag. :(:eek:

Herreguud for en dag. Verste dagen hittil med doturer og spy. Måtte på handel og kjøpe inn mat og bursdagsgave idag. Det var helt forferdelig.Måtte stoppe innimellom hyllene på butikken for å ikke spy. Føles ut som jeg er skikkelig fullsjuk idag. :(:eek:
Oj, høres ikke kjekt ut, håper ikke hver dag er slik... Min kvalme har heldigvis roet seg

Back
Topp