Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kos deg på fest!skal i dobbel 40års dag idag, og er ikke alle som vet jeg er gravid ennå. problemet er jo at jeg allerede har fått mage( oppblåst ) Har jo ikke peiling på hva eg skal gå med,I tillegg var jo hele vinmonopolet full av kjente folk, jeg som har handlet alkoholfri "vin" for å "lure" de som ikke vet det ennå, endte med tusen blikk fra kassedamen, som da er sjefen til min mann sin kone. hahah... Er ikke lett å holde noe skjult lengre. Er snart i uke 12 tror jeg,så håper faren for å miste igjen er mindre.
Jeg sitter og venter på junkfood akkurat nå. Mannen er og henter, og frøkna sover. Jeg prøver å ignorere kvalmen. Den burgern står det navnet mitt på...
Takk var en artig kveldkos deg på fest!
Noen her som har fått leggkramper?
Jeg hadde det med eldste jenta, men ikke før i siste trimester. I natt våknet jeg av intense krampe smerter i ene foten, er i første trimester. vanlig å få det så tidlig?
Spør fordi jeg lurer på om det er svangerskapsrelatert, eller om det kan være noe symptomer på andre plager jeg har
Eg hade det i begge Mina 2 svangerskap.Noen her som har fått leggkramper?
Jeg hadde det med eldste jenta, men ikke før i siste trimester. I natt våknet jeg av intense krampe smerter i ene foten, er i første trimester. vanlig å få det så tidlig?
Spør fordi jeg lurer på om det er svangerskapsrelatert, eller om det kan være noe symptomer på andre plager jeg har
samme her... Har bare lyst til å gå i hi!Ja nå ligger eg på sofan under en pledd og drikker vann med isbitar. Er så kvalm 24/7 att eg blir helt utsliten og dårlig humør Pga det. Ligger å tenker ner tid me ska berætta før familjen att me væntar nr 3. Alla kommer få en sjokk, har tenk å vænta till efter ul i uke 12-13. Nær skall dere berætta?
Huff eg er heldigvis over kvalmen nå. Men levde lenge på ritz kjeks. ble bedre og bedre etter hvert med meg. andre har det dessverre ikke slik. har en vennine som er i uke 20 og må gå på kvalmestillende og har vært innlagt 3 ganger pga av kvalme og oppkast, raste ned i kilo...så da følte eg meg plutselig veldig heldig... som sakt ritz kjeks og masse søvn så går det forhåpentligvis over etterhvert for deg ogHvorfor i allverden gjør graviditet at man blir så kvalm? Greier ikke å få i meg mat... Det må jo bære mot sin hensikt!
jeg vet at mange som desverre er dårligere enn meg. Det er en fattig trøst når jeg trives best i fosterstilling i et mørkt rom.Huff eg er heldigvis over kvalmen nå. Men levde lenge på ritz kjeks. ble bedre og bedre etter hvert med meg. andre har det dessverre ikke slik. har en vennine som er i uke 20 og må gå på kvalmestillende og har vært innlagt 3 ganger pga av kvalme og oppkast, raste ned i kilo...så da følte eg meg plutselig veldig heldig... som sakt ritz kjeks og masse søvn så går det forhåpentligvis over etterhvert for deg og
Huff, ja det forstår eg. håper du får en fin tur sammen med jobben.jeg vet at mange som desverre er dårligere enn meg. Det er en fattig trøst når jeg trives best i fosterstilling i et mørkt rom.
Men har nå fått tatt meg en dusj og fått i meg ti knekkebrød Håper formen er ok i morgen, for skal reise med jobb og fly Widerøe er ikke alltid like morsomt når man er kvalm...
Oj, høres ikke kjekt ut, håper ikke hver dag er slik... Min kvalme har heldigvis roet segHerreguud for en dag. Verste dagen hittil med doturer og spy. Måtte på handel og kjøpe inn mat og bursdagsgave idag. Det var helt forferdelig.Måtte stoppe innimellom hyllene på butikken for å ikke spy. Føles ut som jeg er skikkelig fullsjuk idag.