Det håper ikke jeg heller !Uff da, det håper jeg virkelig ikke han blir
Men halve klassen har liggi rett ut så det er jo store sjanser for at han har blitt smittet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper ikke jeg heller !Uff da, det håper jeg virkelig ikke han blir
Og jeg som hadde lyst til å skravle i kveld ogsåJa det var fryktelig stille![]()
Får håpe det kommer noen snartOg jeg som hadde lyst til å skravle i kveld også
Da er det nok en viss sjanse ja...Det håper ikke jeg heller !
Men halve klassen har liggi rett ut så det er jo store sjanser for at han har blitt smittet
Gjør det.Får håpe det kommer noen snart
Kengubarnet fryser, typisk om han blir syk nå
Han pleier ikke å bli smittet men en gang må vel være den førsteDa er det nok en viss sjanse ja...
Får håpe det ikke blir for ille dersom han er smittet
Takk for det, håper det hjelperKrysser fingrene for at han holder seg frisk![]()
Den har vært veldig fin denGjør det.
Hvordan har forresten din dag vært?
Helt grei.Den har vært veldig fin den
Din da?
Kjipt med vond armHelt grei.
Mye å gjøre på jobb som vanlig.
Fikk endelig kommet meg til behandling på en arm som har vært vond lenge.
Kost med ungene, og lagt dem...
synes det har vært OK jegStille det er her i dag....
Jeg er jo herFår håpe det kommer noen snart
VelkommenJeg har nettopp oppdaget dette forumet, og blitt litt hekta! Jeg er ganske imponert over at jeg har klart å skrive en 10 siders hjemmeeksamen den siste uka (i kombinasjon med full jobb), med tanke på at jeg har hengt her ganske mange timer i døgnet..
Så flink du erHar tatt på treningstøy og matten er funnet frem så nå er det ingen unnskyldning; ) liten økt med hjemme trening nå![]()
Blir sikkert mer hektet den dagen jeg blir gravid (regner med den dagen kommer en gang). Foreløpig er jeg bare prøver, så da er det liksom bare venting... Selv om jeg føler jeg har hatt nok av spørsmål allerede daVelkommenså hyggelig ! Jeg ble også hektet/er hektet, men var medlem en god stund før jeg ble det
Hehe, men det er jo kjekt å haVært på shopping idag!Kun kjøpt ammebh og støttestrømper
haha!
Hva spiste dere idag?Middagen er inntatt, skal straks på babysvømming![]()
Velkommen hjemHjemme fra jobb!
Har kost meg på ski