Jupp det r det så absoluttkoselig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp det r det så absoluttkoselig da![]()
Her har det og regna en skvett idag. Nei, merkelig greier.. venter på våren jeg nå!Det var kaldt i natt og dag tidlig. Men nå regner det faktisk. Skjønner ikke dette været jeg
Helt greit i dag med minus 4Håper ikke det er for kaldt![]()
Sammenligner med hva?Irriterer meg at ped leder mener N er mye syk og sammenligner !!! Hun var aldri syk før bhg start dahelsesøster var ikke bekymret
![]()
Hva slags bil da?Da har gubben sett på bil![]()
Ja ikke sant! Det er veldig godt! Sover hun 6-7 timer i strekk liksom?Det er godt dere har bra netter også slik at man får hentet seg inn. Merker det godt her at de litt mer slitsomme nettene er ikke så slitsomme lenger siden hun også har netter hvor hun sover 6-7 t![]()
Håper det gikk braGod dag jenter.
Har dere det bra?
Jeg sitter og venter på å komme inn til fysio
Det jeg også tenker påDet er veldig sant. Imens kan man jo folde ned balerste setene og få ekstra stort bagasjerom![]()
Hva trener du?Har tatt på treningstøy og matten er funnet frem så nå er det ingen unnskyldning; ) liten økt med hjemme trening nå![]()
Lurt dere ble hjemme da jaLike godt vi ikke ble med på handletur mens han var "en halvtime" på verkstedet fra klokken 11. De har funnet ut av feilen nå, så det blir midlertidig fikset (limt, så bestiller de inn det som ikke var på lager) også rekker han hente ungene i bhg og skole på vei hjem...
Jeg og lillesøster gikk tur med vogna vi, det gikk fint det, heldigvis.
Bilen er en 2013-modell som vi kjøpte sommeren 2014 så den bør absolutt fungere. Vi hadde nettopp 2007-modellen på verksted som skulle bli dyyyyyyrt, men vi slapp unna med 10% egenandel, så det ble bare sånn 4-5000....
Det var da ikke myeVært på shopping idag!Kun kjøpt ammebh og støttestrømper
haha!
Sett på en Mitsubishi PajeroHva slags bil da?
Jeg og! Kommer til å bli supersterk av dette![]()
Kos dere på svømmingMiddagen er inntatt, skal straks på babysvømming![]()
Jeg og! Kommer til å bli supersterk av dette![]()
Middagen er inntatt, skal straks på babysvømming![]()
Blir bare enkle øvelser hjemme. Som utfall, knebøy, situps i ulike varianter, litt rumpe øvelserHva trener du?
Bil er dyrt, jaLurt dere ble hjemme da ja. Dyrt med bil har jeg funnet ut. Ihvertfall når det begynner å ryke ting:-/
God ettermiddagGod morgen! Jeg fant meg selv på topp 100 lista. Syns det var litt artig. Tviler på at jeg forblir der da.
Hva skjer i dag da godtfolk?