Skravletråd februar!

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Da kaster jeg meg over en ny tråd:D
Ha en strålende mandag jenter!!
 
Ja har da det :) du da ?
Off nei i natt var ikke nattesøvnen helt på topp :p en liten frøken som våkna så og si hver time, gommene klødde, smokken falt ut :p skal prøve å sove litt når hun skal sove :)
 
God morgen jenter og gutter;) da var morgen maten servert:p og poden har sluknet igjen. Så er det bare å komme seg opp å få dusja og fikse små ting før alle våkner og poden skal ha mat igjen ;) håper dere for en bra dag;)
 
Morgen.

Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen :)
 
Morgen.

Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen :)
Lykke til på oul :)
 
Morgen.

Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen :)

Det er jo forståelig at du er spent :) håper dagen går fort i dag da!
 
God mandag og 1. februar! Jeg skal til tannlegen i dag! skrek og gru! Sees på den andre siden :p
 
Off nei i natt var ikke nattesøvnen helt på topp :p en liten frøken som våkna så og si hver time, gommene klødde, smokken falt ut :p skal prøve å sove litt når hun skal sove :)
sånne dager er slitsomme :(
Morgen.

Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen :)
lykke til :)
God mandag og 1. februar! Jeg skal til tannlegen i dag! skrek og gru! Sees på den andre siden :p
Lykke til ! Det skal jeg også
 
Uff da er jeg på vei til tannlegen, kjenner nervene sniker seg innpå
 
Da snør det jammen meg. Omsider kvitt den snøen vi hadde så snør det store snøfiller igjen
 
Morgen.

Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen :)
For en spennende dag:D
Kos deg og lykke til snuppa!
 
Back
Topp