kan nok være lurt det jaJeg tror jeg skal utforske grøtverden littså ikke det blir det samme hele tiden
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kan nok være lurt det jaJeg tror jeg skal utforske grøtverden littså ikke det blir det samme hele tiden
![]()
Må bare trå til når motivasjonen er detSå flink du erkan du sende over litt motivasjon til meg?
![]()
Aaah! Så egentlig er de små motivasjonenMå bare trå til når motivasjonen er dethåper du finner motivasjonen du trenger
var faktisk veldig koselig å trene litt ved siden av ei lita frøken som lå og smilte og koste seg
![]()
Det snør jo i ett så blir bare måking![]()
JeppAaah! Så egentlig er de små motivasjonen![]()
Herregud vi har jo wii board. Deen skal jeg ta framden ligger bare der stakkars å samler opp masse støv
![]()
Jeg tok en løpetur før dettrodde du skulle gå lang tur jeg![]()
Jeg og! Kommer til å bli supersterk av detteFysjda..syns det skal slutte nå![]()
Viktig det daVært på shopping idag!Kun kjøpt ammebh og støttestrømper
haha!
Kos dereMiddagen er inntatt, skal straks på babysvømming![]()
Er det kaldt hos dere?Må visdt fyre i ovnen i dag!
Liker ikke å sove inne daVært ute å trillet nå, hun sovna i vognen. Men så fort jeg triller inn så våkner henne20 min søvn er jo ingenting
![]()
Åh, deilig!! Har dere ikke vedovn der dere bor nå? Varmepumpe skulle ejg ønske vi hadde og, men bor i midten av et rekkehus, og har bare to yttervegger liksom, og der er det ikke plass å ha varmepumpe.Det gleder jeg meg ekstra med huset! Det er varmepumpe og vedovn![]()
![]()
Ha ha viktig å få dere framSå koselig at du måtte skrive det to ganger til og med![]()
![]()
Ha ha har blitt litt da skjønner jegJeg har til og med vondt i runpa av all bakkegåinga i helga![]()
Njæh, er vel et par grader tror jeg. Blåser litt da, og da blir det så kaldt inne.Er det kaldt hos dere?
Våkner hun (ikke henne ;-) ) etter 20 min om vogna står ute også? Har du noen mulighet til å ha vogna ute?Vært ute å trillet nå, hun sovna i vognen. Men så fort jeg triller inn så våkner henne20 min søvn er jo ingenting
![]()