Skravletråd februar!

Grei plan :) ble litt rydding her og :)
Ble visst litt måking av snø her utenfor leiligheten. Tør ikke tenke på hvor mye snø det kan være utenfor huset vår 4 timer unna :p

Frøkna har sovet 2 timer nå. Virker som hun er på vei til og våkne. Ble mye sofatid da :p

Man skulle tro at de små hadde god plass i sprinkelsenga når de selv ikke er så store. Men tøtta mi ligger sammenkrøket i bunnen av senga. Haha, Det er visst best :p

Greit med en bil som vil starte:). Gubben her har vært skikkelig uheldig med de siste 2 bilene han har hatt. Har sluttet å gå etter kun noen måneder og mest sannsynlig noe med motoren som er gale. Og ganske dyrt å reparere. Nå trenger vi uansett ny og større bil men surt allikevel at han er så uheldig med bilkjøp. Den siste var til og med nettopp EU godkjent

Like godt vi ikke ble med på handletur mens han var "en halvtime" på verkstedet fra klokken 11. De har funnet ut av feilen nå, så det blir midlertidig fikset (limt, så bestiller de inn det som ikke var på lager) også rekker han hente ungene i bhg og skole på vei hjem...

Jeg og lillesøster gikk tur med vogna vi, det gikk fint det, heldigvis.

Bilen er en 2013-modell som vi kjøpte sommeren 2014 så den bør absolutt fungere. Vi hadde nettopp 2007-modellen på verksted som skulle bli dyyyyyyrt, men vi slapp unna med 10% egenandel, så det ble bare sånn 4-5000....

Ble visst litt måking av snø her utenfor leiligheten. Tør ikke tenke på hvor mye snø det kan være utenfor huset vår 4 timer unna :p

Frøkna har sovet 2 timer nå. Virker som hun er på vei til og våkne. Ble mye sofatid da :p

Hehe,snømåking igjen :p
Her sov lille og i to timer...prøvde å få meg litt søvn jeg og, men det funka ikke :p

hehe. Knøtte har hvert veldig glad i banan og bringebær han også. Men jeg tror han er litt lei. å siden han liker
så godt svisker så tenkte det var verdt ett forøk ;)
Jeg tror jeg skal utforske grøtverden litt :) så ikke det blir det samme hele tiden ;)

Back
Topp