Ble visst litt måking av snø her utenfor leiligheten. Tør ikke tenke på hvor mye snø det kan være utenfor huset vår 4 timer unnaGrei planble litt rydding her og
![]()
Frøkna har sovet 2 timer nå. Virker som hun er på vei til og våkne. Ble mye sofatid da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble visst litt måking av snø her utenfor leiligheten. Tør ikke tenke på hvor mye snø det kan være utenfor huset vår 4 timer unnaGrei planble litt rydding her og
![]()
Ja. HjelpesBlitt fort stor![]()
Mi blir 7 mnd på fredag!:OJa. Hjelpes
Greit med en bil som vil starte. Gubben her har vært skikkelig uheldig med de siste 2 bilene han har hatt. Har sluttet å gå etter kun noen måneder og mest sannsynlig noe med motoren som er gale. Og ganske dyrt å reparere. Nå trenger vi uansett ny og større bil men surt allikevel at han er så uheldig med bilkjøp. Den siste var til og med nettopp EU godkjent
Oi. Føles sikkert ut som hun ble født i går. HeheMi blir 7 mnd på fredag!:O
takkFlink![]()
Ble ikke så langt 15 min eller noe tenker jegHvor langt rusla dere i dag da?
trodde du skulle gå lang tur jegtakk
Ble ikke så langt 15 min eller noe tenker jeg
Nja. Med kolikk de første 3.5 mnd og prematur, så gikk den tiden tregt. Men den siste tiden har flydd avgårdeOi. Føles sikkert ut som hun ble født i går. Hehe
Huff da. Det kan jeg skjønne daNja. Med kolikk de første 3.5 mnd og prematur, så gikk den tiden tregt. Men den siste tiden har flydd avgårde
Ble visst litt måking av snø her utenfor leiligheten. Tør ikke tenke på hvor mye snø det kan være utenfor huset vår 4 timer unna![]()
Frøkna har sovet 2 timer nå. Virker som hun er på vei til og våkne. Ble mye sofatid da![]()
Så deilig! Vi skal på treningssenteret etterpå mens farmor sitter barnevakt.Har tatt på treningstøy og matten er funnet frem så nå er det ingen unnskyldning; ) liten økt med hjemme trening nå![]()
Jeg tror jeg skal utforske grøtverden litthehe. Knøtte har hvert veldig glad i banan og bringebær han også. Men jeg tror han er litt lei. å siden han liker
så godt svisker så tenkte det var verdt ett forøk![]()
Deilig.Så deilig! Vi skal på treningssenteret etterpå mens farmor sitter barnevakt.
Det snør jo i ett så blir bare måkingHehe,snømåking igjen
Her sov lille og i to timer...prøvde å få meg litt søvn jeg og, men det funka ikke![]()
Oii da! Men er du innlagt? Hvor lenge må du bli?Tusen takker bra nå, men BT på 90/60 :O
Så flink du erHar tatt på treningstøy og matten er funnet frem så nå er det ingen unnskyldning; ) liten økt med hjemme trening nå![]()