Skravletråd februar!

Veldig! Er ikke verdens største bagasjerom. Det er det eneste jeg har å utsette. Men vi får plass til emmaljunga vogna vår og noen handlenett. Så den funker fint :) måtte bare ta ut hattehylla for bedre plass. Elsker bare hvor kraftig den er og den kommer seg opp overalt :)
Vi har også emmaljunga vogn men må ha søskenvogn når neste kommer. Har bagasjerom som tar vognen vi har nå og en handlepose eller 2. Så trenger større plass der

Vi har også emmaljunga vogn men må ha søskenvogn når neste kommer. Har bagasjerom som tar vognen vi har nå og en handlepose eller 2. Så trenger større plass der
Da er nok ikke ASX noe for dere. Burde kanskje gå for stasjonsvogn?p passat?

Da er nok ikke ASX noe for dere. Burde kanskje gå for stasjonsvogn?p passat?
Er det vi ser etter. Jeg tenker litt på 7 seter også da, ihverfall jeg, har lyst på 3 barn og tenker en 7 seter kan være greit hvis de kommer så tett at alle sitter i sete

Middags tips :) er så matlei

Er det vi ser etter. Jeg tenker litt på 7 seter også da, ihverfall jeg, har lyst på 3 barn og tenker en 7 seter kan være greit hvis de kommer så tett at alle sitter i sete
Det er veldig sant. Imens kan man jo folde ned balerste setene og få ekstra stort bagasjerom :D

Back
Topp