Jeg er sliten å fikk akkut vondt i magenGod dag jenter.
Har dere det bra?
Jeg sitter og venter på å komme inn til fysio
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er sliten å fikk akkut vondt i magenGod dag jenter.
Har dere det bra?
Uff. Godt du blir tatt vare på daLegen har det for de kan mer enn normalt legekontor. Har lavt bt og ser visst veldig sliten ut :/ tusen takk![]()
God dagGod dag jenter.
Har dere det bra?
Vi har også emmaljunga vogn men må ha søskenvogn når neste kommer. Har bagasjerom som tar vognen vi har nå og en handlepose eller 2. Så trenger større plass derVeldig! Er ikke verdens største bagasjerom. Det er det eneste jeg har å utsette. Men vi får plass til emmaljunga vogna vår og noen handlenett. Så den funker fintmåtte bare ta ut hattehylla for bedre plass. Elsker bare hvor kraftig den er og den kommer seg opp overalt
![]()
Tusen takkMasse god bedring
Da er nok ikke ASX noe for dere. Burde kanskje gå for stasjonsvogn?p passat?Vi har også emmaljunga vogn men må ha søskenvogn når neste kommer. Har bagasjerom som tar vognen vi har nå og en handlepose eller 2. Så trenger større plass der
JaUff. Godt du blir tatt vare på da![]()
God dag . Her er alt braGod dag jenter.
Har dere det bra?
FlinkDa var trille tur unna gjort
Er det vi ser etter. Jeg tenker litt på 7 seter også da, ihverfall jeg, har lyst på 3 barn og tenker en 7 seter kan være greit hvis de kommer så tett at alle sitter i seteDa er nok ikke ASX noe for dere. Burde kanskje gå for stasjonsvogn?p passat?
Hvor langt rusla dere i dag da?Da var trille tur unna gjort
Oj da det var da fryktelig sent
Heihei! Planene er å være med frøkna og få rydda i huset
Æsj da,regn er ikke noe koselig.
Håper på rask bedring nå da ♡Jaskulle visst vært veldig dårlig nå pga BT. Var og er uvell
Blitt fort storVesla er 12 uker I dag og jeg skjønner ikke hvor de ukene har blitt av :O
Det er veldig sant. Imens kan man jo folde ned balerste setene og få ekstra stort bagasjeromEr det vi ser etter. Jeg tenker litt på 7 seter også da, ihverfall jeg, har lyst på 3 barn og tenker en 7 seter kan være greit hvis de kommer så tett at alle sitter i sete
Hvertfall ikke i februarNei, er ikke det mest trivelige det![]()