Vi bestillte i gårHaha![]()
skal du bestille billetter? Er det ferie på gang?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi bestillte i gårHaha![]()
skal du bestille billetter? Er det ferie på gang?
Hadde vært veldig greitØnsker egentlig at bil nr 2 kanskje blir 7 seter selv![]()
Helt enigLitt vår hadde vært fint![]()
Hoho. Den var morsomKanskje jeg skal kjøpe meg denne, smiley BH som lyser i mørke
![]()
Ha ha ja omtrent sånnDu rocker
Vis vedlegget 159933
Gikk det bra ?God kveld! Da er vi hjemme igjen fra babysvømming. Prøver å legge unge nå![]()
Ha ha det synes jeg du bør jaKanskje jeg skal kjøpe meg denne, smiley BH som lyser i mørke
![]()
Ja. Masse plassHadde vært veldig greit![]()
God kveld til deg.
Regner med hun er trøtt nå
God kveldmin sovna for noen minutter siden
wohooo
ja hun er trøtt ! Sovna endelig etter 1,5 time. Når hun fikk mamma kos ble det mørkt med en gangGod kvell Legger jenta me nå. Herligt när hon somnar
jeg er ikke så sporty som mange av de ande herSå flink du er! Kjenner jeg blir skikkelig motivert av dere sportye damer![]()
Gikk greitGikk det bra ?
Det eneste jeg har fått gjort er å kjøpe batterier til skrittelleren min20 min rocking
4 km på ski
17150 skritt
Fornøyd ja![]()
He he det er jo lurt å ha detDet eneste jeg har fått gjort er å kjøpe batterier til skrittelleren min![]()
Nå må jeg bare huske hvor det var sist jeg så denHe he det er jo lurt å ha det![]()
Uff da, det håper jeg virkelig ikke han blirKengubarnet fryser, typisk om han blir syk nå
Det kan jeg ikke hjelpe deg medNå må jeg bare huske hvor det var sist jeg så den![]()
Ja det var fryktelig stilleStille det er her i dag....
Ja. Det er nesten litt skremmendeDe vokser sykt fort <3
Vi bestillte i gårmen jeg ringte ang det med å ha med babymat og nan på flyet. Damen i den andre enden kunne ikke svare på noen av spm mine. Så jeg fikk google istede
![]()