HahaHun våkna 7 sharpda lå hun på magen å pusta oppi ansiktet på meg som en liten hund
![]()
Så nå er vi oppe og kryper![]()
101 dalmantinere er seff på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaHun våkna 7 sharpda lå hun på magen å pusta oppi ansiktet på meg som en liten hund
![]()
Så nå er vi oppe og kryper![]()
101 dalmantinere er seff på![]()
Virker som det stopper nå. Holder på som regel en times tid.Høres ikke noe gøy ut nei.
Har ihvertfall fått han i vognen selv om han selvsagt hylte og streiket
Snuppa poket oss i øyne før det var ikke godtHahaher vekker L oss med å hyle i ekstase, krabbe oppå oss og prøve å åpne øynene med å klore
haha
Hahaha auuuHahaher vekker L oss med å hyle i ekstase, krabbe oppå oss og prøve å åpne øynene med å klore
haha
Haha. Lille rampenHahaha auuujeg fikk bamsen i ansiktet i går
baaam liksom
![]()
Ååh. Sparka hun og?Snuppa poket oss i øyne før det var ikke godt![]()
Hååer han sovner snartHåper snart mini er klar for en liten lur. Våknet 5.45 idag og kjenner jeg trenger en liten lur selv også før jobb
Hun sparker enda, men tok pekefingeren i stakk den i øyene våresÅåh. Sparka hun og?![]()
AaauHun sparker enda, men tok pekefingeren i stakk den i øyene våresdeilig ...
![]()
Ja hahaAaaulille ramp altså
![]()
Så bra. Her sovnet mini i vognenVirker som det stopper nå. Holder på som regel en times tid.
Huff da :/ håper han roer seg.
Skal sove på siden til mannen så jeg kan lukte han hihi![]()
Men søt er deJa haha![]()
Hva skal du der?Åååå føden er opptatt -.-
Måtte ringe inn. Kynnere vil ikke slippe taket etter 15 min. Så hun ba meg ligge rett ned i 30 min og ringe om de ikke gir seg. Håper detHva skal du der?
Masse lykke tilMå snart dra til tannlegen
Hehe jaJeg er våken,men regner med at du har sovnet nå..![]()