Skravletråd februar!

Masse lykke til på jobb imorgen :)
Takk. Begynner på jobb kl 15. Men skal en tur avgårde før det. Hadde tenkt meg en tur til frisøren for å klippe meg

Good morning sunshines! :)

Da var permisjonen min offisielt over. Å jeg skal kose meg i haugene av barneklær fra rundt 15:00 i dag :hilarious:
Må si det var litt deilig å bare legge Knøtte inntil samboeren når han våkna å si..
"Hver så god.. Han er din jobb nå. ":laughing025
Nå skal jeg nyte en liten halvtime med ro før jeg vekker Vesla å gjør henne klar til barnehagen :D

takk :) Gleder meg.
Håper bare ikke jeg kommer hjem med en gedigen bærepose med klær.. :laughing025
Hoh jobber du i klesbutikk eller noe? :)
Det skjedde ofte med meg da jeg jobba i klesbutikk. Fikk jo 40% i butikken :o det var farlig når man var student i tillegg :p

God morgen.

Her har vi femåring i hus.

Kaka ble klar i går kveld og i dag skal jeg lage muffins og shine huset (det ser liksom ikke helt rent ut på kjøkkenet når jeg har bakt. Men det ordner vi. Så er planen mopp fra øverste trappetrinn på loftet, via kjøkken og stue i hovedetasjen og ned i kjelleren helt bort til ytterdøra. I kombinasjon med støvsuger burde det bli bra. Shine badet mens ungene dyppes i badekaret og avslutte med å vaske badekaret når de kommer ut.

Handle brus og pante flasker (står en stor sekk på kjøkkengulvet som jeg vil ha vekk) når bursdagsjenta leveres et par timer i bhg for å feire der mens vi må ta et dypdykk på loftet og se om vi klarer rydde det brukbart. Det merkes liksom at vi tok ene expediten, 2*4 hyller, ned på rommet til bursdagsbarnet for er par uker siden. Det står igjen en del ting som var lagret i den før...

Good morning sunshines! :)

Da var permisjonen min offisielt over. Å jeg skal kose meg i haugene av barneklær fra rundt 15:00 i dag :hilarious:
Må si det var litt deilig å bare legge Knøtte inntil samboeren når han våkna å si..
"Hver så god.. Han er din jobb nå. ":laughing025
Nå skal jeg nyte en liten halvtime med ro før jeg vekker Vesla å gjør henne klar til barnehagen :D
Kos deg på jobb

Back
Topp