Skravletråd februar!

Time kl 12 men min faste tannlege hadde ikke time før 14 mars så jeg måtte få hos ei jeg ikke har vært hos før.
Så nå triller tårene... fin start på dagen

God morgen :)

Her brå våknet jeg av at jeg trodde vi hadde forsovet oss :p lette etter mobilen og satt på macen 08:10. Like etter gikk alarmen og fant mobilen :p

Fikk sovet bedre i natt! Nå koker jeg egget hennes og skal lage matpakken mens hun spiser frokosten sin :)

Ha en fin dag :)
Må kjøpe meg frokost på butikken etterpå

Tur eller ikke tur.. ikke lett. Meldt skikkelig dårlig vær men ser litt solglimt så har sjans for tur før regnet kommer. Meeen skal på jobb i kveld og tur vet jeg kommer til å slite på bekkenet

Tur eller ikke tur.. ikke lett. Meldt skikkelig dårlig vær men ser litt solglimt så har sjans for tur før regnet kommer. Meeen skal på jobb i kveld og tur vet jeg kommer til å slite på bekkenet
Da dropper du det. Viktigere å være bra i bekkenet til jobb

Da dropper du det. Viktigere å være bra i bekkenet til jobb
Ja ser ut som jeg heller mot det selv også og heller tar turen i morgen. Mini får en tur ut idag når vi må ut på litt ærend før jobb og jeg kan sende gubben ut med han i ettermiddag hvis været ikke er helt gale

Planlegger kjøkken og bad. Innredning. Ikke like enkelt med 2 meninger altså, også er vi jo så forskjellige jeg og gubben :p
Ikke alltid like lett nei:P
Her fikk jeg innrede hovedbad og gubben det andre badet;) begge ble fornøyd!

begynte å blø neseblod i bhg jeg, men klarte å holde det i sjakk så det ikke ble gris. det er pga blodfortyennende. bedre nå etter jeg kom hjem, men sitter med en papirdott i nesen da :p

spise frokost og lage meg kakao og håper det snart gir seg. kan jo ikke sove med neseblod :p

Håper snart mini er klar for en liten lur. Våknet 5.45 idag og kjenner jeg trenger en liten lur selv også før jobb

Håper snart mini er klar for en liten lur. Våknet 5.45 idag og kjenner jeg trenger en liten lur selv også før jobb
her må jeg vente til jeg slutter å blø neseblod før jeg kan sove. håper han sover snart da :)

God morgen.

Her har vi femåring i hus.

Kaka ble klar i går kveld og i dag skal jeg lage muffins og shine huset (det ser liksom ikke helt rent ut på kjøkkenet når jeg har bakt. Men det ordner vi. Så er planen mopp fra øverste trappetrinn på loftet, via kjøkken og stue i hovedetasjen og ned i kjelleren helt bort til ytterdøra. I kombinasjon med støvsuger burde det bli bra. Shine badet mens ungene dyppes i badekaret og avslutte med å vaske badekaret når de kommer ut.

Handle brus og pante flasker (står en stor sekk på kjøkkengulvet som jeg vil ha vekk) når bursdagsjenta leveres et par timer i bhg for å feire der mens vi må ta et dypdykk på loftet og se om vi klarer rydde det brukbart. Det merkes liksom at vi tok ene expediten, 2*4 hyller, ned på rommet til bursdagsbarnet for er par uker siden. Det står igjen en del ting som var lagret i den før...
Ønsker deg en god og effektiv dag:)

Jeg har en unge + mann og klarer ikke halvparten av det der på en dag. Hihi. Du må lære meg den effektiviteten :)

Kan være greit å slutte med neseblod ja:). Ja nå virker det som han kanskje kan være klar for vognen uten for mye hyl og gråt først så håper han sovner greit
når jeg blør neseblod på blodfortyennende så må jeg snyte meg for er kogalurt blod. sikkelig ekkelt :p håper det så du kan sove :)

Det er jo ikke så ille langt:)
Det er det ikke. Foretrekker nok likevel svømmehall i helgene:)
Etter mye sykdom tok vi ikke sjansen på det. Blir denne uka:)

Back
Topp