Mhm sånne dager vil jeg ha flere avHelt fantastisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm sånne dager vil jeg ha flere avHelt fantastisk![]()
Da dropper du det. Viktigere å være bra i bekkenet til jobbTur eller ikke tur.. ikke lett. Meldt skikkelig dårlig vær men ser litt solglimt så har sjans for tur før regnet kommer. Meeen skal på jobb i kveld og tur vet jeg kommer til å slite på bekkenet
Ja ser ut som jeg heller mot det selv også og heller tar turen i morgen. Mini får en tur ut idag når vi må ut på litt ærend før jobb og jeg kan sende gubben ut med han i ettermiddag hvis været ikke er helt galeDa dropper du det. Viktigere å være bra i bekkenet til jobb
Det er jo ikke så ille langtVar en del som hadde tatt turen ja
Tar vel rundt 20 min med bil.
Stakkars lilleStakkar lille J våknet hylende av mageknipe![]()
Heldigvis vart den ikke så lenge. Jeg har gått å bært, og sunget![]()
Ikke alltid like lett neiPlanlegger kjøkken og bad. Innredning. Ikke like enkelt med 2 meninger altså, også er vi jo så forskjellige jeg og gubben![]()
God plan!Ja ser ut som jeg heller mot det selv også og heller tar turen i morgen. Mini får en tur ut idag når vi må ut på litt ærend før jobb og jeg kan sende gubben ut med han i ettermiddag hvis været ikke er helt gale
Resten av natta gikk knirkefrittStakkars lillehåper resten av natta gikk fint!
her må jeg vente til jeg slutter å blø neseblod før jeg kan sove. håper han sover snart daHåper snart mini er klar for en liten lur. Våknet 5.45 idag og kjenner jeg trenger en liten lur selv også før jobb
Kan være greit å slutte med neseblod jaher må jeg vente til jeg slutter å blø neseblod før jeg kan sove. håper han sover snart da![]()
Ønsker deg en god og effektiv dagGod morgen.
Her har vi femåring i hus.
Kaka ble klar i går kveld og i dag skal jeg lage muffins og shine huset (det ser liksom ikke helt rent ut på kjøkkenet når jeg har bakt. Men det ordner vi. Så er planen mopp fra øverste trappetrinn på loftet, via kjøkken og stue i hovedetasjen og ned i kjelleren helt bort til ytterdøra. I kombinasjon med støvsuger burde det bli bra. Shine badet mens ungene dyppes i badekaret og avslutte med å vaske badekaret når de kommer ut.
Handle brus og pante flasker (står en stor sekk på kjøkkengulvet som jeg vil ha vekk) når bursdagsjenta leveres et par timer i bhg for å feire der mens vi må ta et dypdykk på loftet og se om vi klarer rydde det brukbart. Det merkes liksom at vi tok ene expediten, 2*4 hyller, ned på rommet til bursdagsbarnet for er par uker siden. Det står igjen en del ting som var lagret i den før...
når jeg blør neseblod på blodfortyennende så må jeg snyte meg for er kogalurt blod. sikkelig ekkeltKan være greit å slutte med neseblod ja. Ja nå virker det som han kanskje kan være klar for vognen uten for mye hyl og gråt først så håper han sovner greit
Høres ikke noe gøy ut nei.når jeg blør neseblod på blodfortyennende så må jeg snyte meg for er kogalurt blod. sikkelig ekkelthåper det så du kan sove
![]()
Det er det ikke. Foretrekker nok likevel svømmehall i helgeneDet er jo ikke så ille langt![]()
Åja. Da får du iallefall vært noe mer hjemme med knøttetnei
Hadde 50-60% stiling da jeg gikk ut i permisjon. Så det er det jeg begynner med![]()