Ja jeg vet det men vil ikkeDa må du bestille deg time hos tannlegen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg vet det men vil ikkeDa må du bestille deg time hos tannlegen!
Bra du ikke har låsning og, men løsning er vondt nok det :/ ja håper det selv. Sklir jeg fy det er vondt ..Løsning.. hadde det sist også, bare at da begynte det ikke like tidlig.. håper det blir litt lettere når vinteren er over,slipper å være redd for å skli til på isen osv![]()
Skjønner ikke at noen har brukt for så mange. Høres nesten ut som man skal selge videre da..Jeg synes det er rart å.kpmme og kjøpe så mange jeg da. 30 bukser er mye
Var en del som hadde tatt turen jaHoho, dere var vel ikke alene vil jeg tro
Bor dere i nærheten av lekeland?
Vi var nok flere som tenkte detSkjønner ikke at noen har brukt for så mange. Høres nesten ut som man skal selge videre da..
Du må!Ja jeg vet det men vil ikke
Er nok en del penger å tjene på det da.Vi var nok flere som tenkte det
Ja, derfor øyner jeg et håp hver gang det smelter litt snø, men det kommer jo like raskt tilbakeBra du ikke har låsning og, men løsning er vondt nok det :/ ja håper det selv. Sklir jeg fy det er vondt ..
Går du mye på ski?Jeg kjøpte for 3 år siden
Takk takkLykke til med prosjektet![]()
Klart det. De koster jo 900 til vanlig på outletEr nok en del penger å tjene på det da.
Nja det varierer stort...Går du mye på ski?
Syns nesten det er litt frekt, jegEr nok en del penger å tjene på det da.
Jeg bor sånn 5 minutter unna en fantastisk lysløype... burde benyttet denNja det varierer stort...
Ja vi har 5 min bort til fantastiske løyper her ogsåJeg bor sånn 5 minutter unna en fantastisk lysløype... burde benyttet den
Samme som oss det.Jeg bor sånn 5 minutter unna en fantastisk lysløype... burde benyttet den
Ja. Her er det skiene som mangler.Samme som oss det.
Er dessverre ikk vedens flinkeste til å bruke den