Skravletråd februar!

Måtte ringe inn. Kynnere vil ikke slippe taket etter 15 min. Så hun ba meg ligge rett ned i 30 min og ringe om de ikke gir seg. Håper det :)
Hvordan går det med deg nå?

Hvordan går det med deg nå?
På vei til sykehuset. De ville dobbeltsjekke. Bra de gjør jobben sin :) må bare innom mamma for å kjøpe mat og drikke så ikke blodsukkeret mitt går dukken. Mannen tok kortet mitt fordi han ikke fant sitt eget :p var en del ventetid uansett. Mat og drikke må man ha :)

Ønsker deg en god og effektiv dag:)

Jeg har en unge + mann og klarer ikke halvparten av det der på en dag. Hihi. Du må lære meg den effektiviteten :)
Jeg har en mann hjemme da. Sånn at selv om en av oss er opptatt med babyen kan den andre til enhver tid jobbe.

Akkurat nå sover babyen, så jeg mopper gulv med grønnsåpe (det lukter så godt mamma! Sa guttungen. Mens far og sønn rydder på lekeloftet. Eldstemann har altså vinterferie. Bursdagsjenta er i bhg og feirer der. Henter henne om et par timer, da skal vi ha gjort "grovarbeidet" mens hun er vekke. Før hun dro var det baking av muffins og sånne mer koselige ting.

På vei til sykehuset. De ville dobbeltsjekke. Bra de gjør jobben sin :) må bare innom mamma for å kjøpe mat og drikke så ikke blodsukkeret mitt går dukken. Mannen tok kortet mitt fordi han ikke fant sitt eget :p var en del ventetid uansett. Mat og drikke må man ha :)
Greit at de sjekker opp da. Håper alt står bra til:)
Viktig med mat og drikke ja:)

Den kosta 199kr :o
I sånne tilfeller er nelly.com farlig :p
Mannen sendte sms "bare EN kjole" aiiight.
Det var veldig billig :D
Prøver å holde meg unna. Handlet en del sist uke. Ikke så mye klær da og ingenting til meg selv :rolleyes:

Back
Topp