Skravletråd februar!

Det var veldig billig :D
Prøver å holde meg unna. Handlet en del sist uke. Ikke så mye klær da og ingenting til meg selv :rolleyes:
Tror ikke jeg har kjøpt noe til meg selv på...ja når var det :p
Men nå var det på tide :)

Jeg har en mann hjemme da. Sånn at selv om en av oss er opptatt med babyen kan den andre til enhver tid jobbe.

Akkurat nå sover babyen, så jeg mopper gulv med grønnsåpe (det lukter så godt mamma! Sa guttungen. Mens far og sønn rydder på lekeloftet. Eldstemann har altså vinterferie. Bursdagsjenta er i bhg og feirer der. Henter henne om et par timer, da skal vi ha gjort "grovarbeidet" mens hun er vekke. Før hun dro var det baking av muffins og sånne mer koselige ting.
Det hjelper kanskje når man er to:) håper bursdagsjenta får en fin dag, og at mammaen ikke sliter seg helt ut:)

Tror ikke jeg har kjøpt noe til meg selv på...ja når var det :p
Men nå var det på tide :)
Jeg har vel kjøpt meg en ulljakke i år og ellers kan jeg ikke komme på når jeg handlet til meg selv. Har ryddet i skapet nå, så mulig jeg trenger noe til våren;)

Det hjelper kanskje når man er to:) håper bursdagsjenta får en fin dag, og at mammaen ikke sliter seg helt ut:)
Hjelper å være to for å få gjort noe, og å ha baby for å ikke slite seg ut.

Fra nå til gjestene kommer er hun trolig i hovedsak våken. Og ille fornøyd med å ligge alene på gulvet lenge om gangen. Mye amming, og kos.

Så da regner jeg en voksen på henne og en på huset. Vi bytter på. Og får derved pauser vekselsvis.

Bursdagsjenta kan hentes i bhg etter tre, da er de ferdig å feire henne, og gjestene kommer fra fem. Mellom der skal vi spise og skifte på oss og bytte duk på bordet og ta frem kaker og koke kaffi.

Jeg lurer litt på å bade ungene også. Vi er jo uansett en voksen på babyen, så om vi bader forsinker ikke det mye, de store bader selv og den med babyen er badevakt og hjelper med håndklær og hårvask (baby i vippestol). Tenker dette skal gå fint jeg, kan trolig til og med shine badet mens ungenr bader, bare gynge vippestolen med foten jevnt og trutt...

Har nesten akkurat lagt det ut.... :)
Tricot-Slen, manuell pumpe, elektrisk pumpe, doppler og vippestol... :)

Har ikke hørt noe om sjalet ennå...hun hadde ut uka på å bestemme seg hu andre. Så må jo bare vente da..
Håper du går solgt det fort :)
Kjedelig å vente...

Ikke alltid like lett nei:P
Her fikk jeg innrede hovedbad og gubben det andre badet;) begge ble fornøyd!
Smart! Blir forhåpentligvis enig til slutt. La oss enig i går iallefall :p men nå er vi på vei for å tegne kjøkken,spørs hvordan det går :p

Hjelper å være to for å få gjort noe, og å ha baby for å ikke slite seg ut.

Fra nå til gjestene kommer er hun trolig i hovedsak våken. Og ille fornøyd med å ligge alene på gulvet lenge om gangen. Mye amming, og kos.

Så da regner jeg en voksen på henne og en på huset. Vi bytter på. Og får derved pauser vekselsvis.

Bursdagsjenta kan hentes i bhg etter tre, da er de ferdig å feire henne, og gjestene kommer fra fem. Mellom der skal vi spise og skifte på oss og bytte duk på bordet og ta frem kaker og koke kaffi.

Jeg lurer litt på å bade ungene også. Vi er jo uansett en voksen på babyen, så om vi bader forsinker ikke det mye, de store bader selv og den med babyen er badevakt og hjelper med håndklær og hårvask (baby i vippestol). Tenker dette skal gå fint jeg, kan trolig til og med shine badet mens ungenr bader, bare gynge vippestolen med foten jevnt og trutt...
Kos dere i kveld med gjester og kaker. Jeg er fornøyd med å ha klart å vaske skittentøyet etter hyttetur i helga.

Arg er det ikke typisk. Mini pleier alltid å våkne på slaget 1.5 time etter han sovner for lur på dagtid. Idag når jeg må handle før jeg går på jobb og gubben omsider kommer hjem med bilen slik jeg får handlet så sover mini lenge og ikke tegn på å våkne. Godt han sover men spørs om jeg rekker å handle før gubben må ut igjen for å lufte hund før jeg drar på jobb
Vær bare glad han sover :p værre om han ikke sov og bare var sur :p

Back
Topp