Skravletråd desember

Ferdig med baking og konfekt. Digg.
I morgen blir det handling (mat og de siste gavene) og tirsdag blir det helgevask+ og pynting av alt unntatt treet. Det, treet, tar vi på onsdag.

Det blir jul i år også, uten stress og mas ❤️

Hmmm tenke tenke ang timen i morgen. Ser jeg har time hos overlege på riksen i morgen er det en uke til og ul hos fostermedisin legen om 8 dager i morgen. Tenker lille gutt har godt av å ikke bli sjekket ❤️ hadde det vært noe galt med fostervannet eller størrelse på babyen hadde hun vel sagt noe selv om hun ikke målte dette?

Ah! Ja, for han er det vel vanlig :p
Han har bodd her sørpå i over 20 år nå så løper ut han også for å se.
Og intet er mer morsomt for han enn å ha eldsten på armen og peke og forklare hva det er

Ferdig med baking og konfekt. Digg.
I morgen blir det handling (mat og de siste gavene) og tirsdag blir det helgevask+ og pynting av alt unntatt treet. Det, treet, tar vi på onsdag.

Det blir jul i år også, uten stress og mas ❤️
Så herlig å snart være i mål!:D

Bra du overlevde:P
Deilig å få litt alenetid med baking:)
Ja, så vidt :p haha!
Du overlevde du også :)
Mhm, fikk ikke gjort alt jeg skulle, men fikk i hvert fall stekt krumkakeskåler til multekremen til julaften, vaska klær og tatt oppvasken. Skulle helst ha lagd gule bomber også, men samboeren og ungen kom seg litt seint ut av huset. Så får lage det en annen dag. Mulig i morgen..

Å han sethi har ledig 12:30 og 13:30 i morgen også :) da drar jeg og N får være hos oldemor og oldefar. Pappaen skal på senter og vil ikke ta hun med dit enda da hun nettopp har blitt frisk :)

Back
Topp