Da får du sove godtTenkte å sove
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får du sove godtTenkte å sove
Sorry, vinterkongen har tatt juleferieHvor blir det av snøen..
Men er jo ikke så ofte man kjenner masse liv så tidlig heller da, og siden morkaken er foranliggende så er det jo naturlig å kjenne mindre liv. Sjelden at de med morkaken foran kjenner liv så tidlig faktisk ;-)Legevakten og ahus. Lille gutt er stille idag og![]()
Kan ikke mannen ta N siden han syns det er unødvendigTror dere det blir stress å ha med N til han sethi i Lørenskog?![]()
Det er dårligSorry, vinterkongen har tatt juleferie
Hvor langt er du på vei?Jeg kan få grundig sjekk hos sethi i morgen om jeg ønsker det. Hadde dere tatt den? Kjenner han nåhan er nok bare sliten for kjenner kun at han beveger seg ikke dultene
![]()
Kjente uke 13+5 med N. Delvis foreliggende morkake. Denne gang uke 11 og dult 12+5. Nå er den heldekkende foran åpningenMen er jo ikke så ofte man kjenner masse liv så tidlig heller da, og siden morkaken er foranliggende så er det jo naturlig å kjenne mindre liv. Sjelden at de med morkaken foran kjenner liv så tidlig faktisk ;-)
Hvertfall når Fr. Kakeline jobber så hardtDet er dårlig
Natti natt og sov godtGod natt alle sammen![]()
Han kan sikkert ta henne om jeg drar tidlig nok hahaKan ikke mannen ta N siden han syns det er unødvendig
14 uker på tirsdagHvor langt er du på vei?![]()
Ja man må jo bare være stolt når man for første gang hos frisøren bare klatrer opp i stolen og sitter dønn stille ;-)Selvfølgelig skal man være stolt etter å ha hvert hos frisøren
Ja og heldigvis er jeg nesten ferdig med gjeremålslisten min nå og det til tross for noen timer kos og lek med barna på toppen av den lista jeg hadde haha
God nattGod natt alle sammen![]()
Ja man må jo bare være stolt når man for første gang hos frisøren bare klatrer opp i stolen og sitter dønn stille ;-)
Har ikke blitt mye lek på oss i dag, men ungene ser ikke ut til å lide noen nød likevel... ;-)
Du kjenner vel ikke noe så tidlig? Jeg kjente først i uke 18/19 - og jeg hadde morkaken bak14 uker på tirsdag![]()
Kjent siden 12+5 kjente 13+5 med N. Det er jo dult og kiling inni magenDu kjenner vel ikke noe så tidlig? Jeg kjente først i uke 18/19 - og jeg hadde morkaken bak![]()