Skravletråd desember

Men er jo ikke så ofte man kjenner masse liv så tidlig heller da, og siden morkaken er foranliggende så er det jo naturlig å kjenne mindre liv. Sjelden at de med morkaken foran kjenner liv så tidlig faktisk ;-)
Kjente uke 13+5 med N. Delvis foreliggende morkake. Denne gang uke 11 og dult 12+5. Nå er den heldekkende foran åpningen

Selvfølgelig skal man være stolt etter å ha hvert hos frisøren :D

Ja og heldigvis er jeg nesten ferdig med gjeremålslisten min nå og det til tross for noen timer kos og lek med barna på toppen av den lista jeg hadde haha
Ja man må jo bare være stolt når man for første gang hos frisøren bare klatrer opp i stolen og sitter dønn stille ;-)

Har ikke blitt mye lek på oss i dag, men ungene ser ikke ut til å lide noen nød likevel... ;-)

Kan få time 09:00. Da må jeg opp og gå 08:25... Hmmm :/ vi har ting å stelle i stand til moren hans kommer og han har bursdag på tirsdag

Ja man må jo bare være stolt når man for første gang hos frisøren bare klatrer opp i stolen og sitter dønn stille ;-)

Har ikke blitt mye lek på oss i dag, men ungene ser ikke ut til å lide noen nød likevel... ;-)

Ja det er jo kjempe bra :D

Nei det hadde ikke mine heller gjort uten og mest sannsynlig hadde jeg vel hvert ferdig for en stund siden om jeg bare hadde gjort det jeg skulle :P men i morra får lillebror bare være med på kakebaking og gulvvask om han vil eller ikke Haha :P

Ja nå måtte jeg tenke :p frister jo litt å få ordentlig sjekk. Var jo det jeg skulle igår. Hun sa bare jeg godkjenner det som jeg så nå

Back
Topp