Bra du overlevdeHehe, det måtte jeg i går
I dag står baking for tur og samboeren skal ta med seg lillemor på tur i mens.
Deilig å få litt alenetid med baking
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra du overlevdeHehe, det måtte jeg i går
I dag står baking for tur og samboeren skal ta med seg lillemor på tur i mens.
Så kjektOverlot det til mannen; )
HohoHaha teite autokorrekt. Sløving ble det :-D
Går litt fort i skrivingen av og til og glemmer å sjekke at jeg har skrevet rettHohoskjønte det!
Fort, så stille det er her i dag?Går litt fort i skrivingen av og til og glemmer å sjekke at jeg har skrevet rett. Fort gjort da
![]()
Var tidligere idag men ja er utrolig stille idagFort, så stille det er her i dag?
Litt synd, jeg har litt lyst til å skravle i kveld...Var tidligere idag men ja er utrolig stille idag.
Jeg er klar for skravlingLitt synd, jeg har litt lyst til å skravle i kveld...
Mye som skjedde?Jeg er helt utslitt etter gårsdagen :/
Etter turen på sykehuset regner jeg med...Jeg er helt utslitt etter gårsdagen :/
Legevakten og ahus. Lille gutt er stille idag ogMye som skjedde?
Sånn med eller mindre.Jeg er klar for skravling.
Begynner dere å bli klar til jul?
Jepp. Nei kun at morkaken min er foreliggende og at jeg har stor livmor. Lille gutt er stille idagEtter turen på sykehuset regner jeg med...
Fant de egentlig ut noe?
Sikkert trøtt han også.Legevakten og ahus. Lille gutt er stille idag og![]()
Mine har alltid være stille dagen etter at mye har skjedd.Jepp. Nei kun at morkaken min er foreliggende og at jeg har stor livmor. Lille gutt er stille idag![]()
Aaah ja tar på med sykehus og legevakt. Fant de ut noe?Legevakten og ahus. Lille gutt er stille idag og![]()
Ja tror vi begynner å bli klar. Bare handle siste rest av mat, litt blomster og pynte treetSånn med eller mindre.
Har bakt 3 typer kaker, og laget 3 typer pålegg.
Treet lyser så fint og alle gavene er kjøpt.
Er du?
Vi har allerede hatt en liksom julJa tror vi begynner å bli klar. Bare handle siste rest av mat, litt blomster og pynte treet![]()