Nei. Men de plukka det opp fra danmark ett år broren hans feira jul der. Så ble det bare en tradisjonEr samboeren din sin familie dansk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Men de plukka det opp fra danmark ett år broren hans feira jul der. Så ble det bare en tradisjonEr samboeren din sin familie dansk?
Det har jeg, kommer lengre sør fra enn det jeg bor nå, og har sett det der for veldig mange år siden.Ja, det er det her også. Fantastisk! Aldri sett det så langt sør
Man velger de tradisjoner man selv ønskerNei. Men de plukka det opp fra danmark ett år broren hans feira jul der. Så ble det bare en tradisjon![]()
OsloDet har jeg, kommer lengre sør fra enn det jeg bor nå, og har sett det der for veldig mange år siden.
Bor på Romerike nå, kommer fra Follo.
Hvor bor du?
Har sett det lengre sør enn Oslo, ja, men ikke så mye.Oslo
Jeg var ikke forberedt på det, så når jeg gikk tur med hunden måtte jeg faktisk spørre en som gikk forbi "er ikke det der nordlys?"![]()
Vad e det før timen du snakkar om ??Hmmm mannen mener timen er bare teitteite mannfolk....
Fikk tilbud om en ordentlig sjekk av lille gutt i morgenVad e det før timen du snakkar om ??
Har akkurat begynt å se på en episode av Gjengangerene, fransk serie så da blir jeg ikke mye herHallo nå har eg lust å legga meg . Men måste ta rydda litt på kjøkken først, Va gjør dere på?
Da må du hvertfall ta det når de bare sjekket 5 minutterFikk tilbud om en ordentlig sjekk av lille gutt i morgensykehuset sjekket 5 min
![]()
Aha sånn ja. Takket du ja till det?Fikk tilbud om en ordentlig sjekk av lille gutt i morgensykehuset sjekket 5 min
![]()
Synes knapt det er klipt da menHun ble nok kjempe fin på håret
Hørtes ganske bra ut det der, når jeg slenger meg ned i kveld så har jeg forhåpentligvis bare litt baking som bare er kos igjen![]()
Jasså. De kan eg førstå.Har akkurat begynt å se på en episode av Gjengangerene, fransk serie så da blir jeg ikke mye her
Kom ambulanse med ei gravid med store smerter så hun måtte bare forte segDa må du hvertfall ta det når de bare sjekket 5 minutter
Ikke endaAha sånn ja. Takket du ja till det?![]()
Synes knapt det er klipt da menHun er stolt som en hane
![]()
Ja godt å få unna det meste nå
Tenkte å soveÅ hva skal du?