Du er da ikke alene om detGår litt fort i skrivingen av og til og glemmer å sjekke at jeg har skrevet rett. Fort gjort da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er da ikke alene om detGår litt fort i skrivingen av og til og glemmer å sjekke at jeg har skrevet rett. Fort gjort da
![]()
Heldig du er.Jeg trodde egentlig også det begynte 20.30 men oppdaget den skulle gå i 5 tiden. Men var ikke en like spennende kamp så de tidligere kampene har vært![]()
Jeg er 9+6 idag så har ett stykke igjen. Skal til første kontroll på nyåret og oul bli vel i midten eller slutten av februar tenker jegJa det går fortlenge har du igjen?
på tirsdag er det 4 uker til oul
![]()
Er samboeren din sin familie dansk?Samme her. Eller dvs. Samboeres familie har det som tradisjonså iår blir det and
![]()
Forstår jeg godtHeldig du er.
Hadde nå lyst til å se selv om den ikke var like spennende
Jeg titter innom nå, men har ikke så mye tid desverreNoe som vil skravle i kveld?
Men husk å skrive æble, ikke eple.Det skal jeg jammen meg gjøre. Takk for tips
![]()
Så mange flotte navnJeg tror dethørte hjerte i stad så
ja vi har noen Birk, Julian, Liam, Linus, Xander, Theo og om lille gutt lurer oss har vi Adele, Nikoline, othelia, Thea, selin, Katarina
![]()
Igrunn overrasket over at det gikk så lettVar en lett kamp for Norge selv om vi slurvet en del i 2. omgang slik at de tok innpå. Men er kjempefornøyd med resultatet
![]()
Å nei, så kjedelig daJeg så de 5 siste minuttene siden hadde fått det for meg at den startet kl 2030 og fant ut jeg tok feil så alt for sent
Skal pakke litt jeg også, men ellers bare sitte å slappe avJeg titter innom nå, men har ikke så mye tid desverre
Må pakke inn de siste gavene, lage barnehagegaver, rydde etter svigers og rulle marsipan![]()
Det skal jeg huskeMen husk å skrive æble, ikke eple.
Ellers så får du ikke så mange oppskrifter.
Er vanlig julemat i Danmark
Ja de hadde jo skrytt opp målvakten deres veldig så når vi ledet med 11 mål til pause var det nesten litt overraskendeIgrunn overrasket over at det gikk så lettmen veldig moro!
Det var kjeeempe koseligHehehåper dere fikk en fin tur!
Har lyst til å slappe av jeg også, men da må jeg sitte sammen med svigersSkal pakke litt jeg også, men ellers bare sitte å slappe av
SpennendeJeg er 9+6 idag så har ett stykke igjen. Skal til første kontroll på nyåret og oul bli vel i midten eller slutten av februar tenker jeg. Har du en magefølelse på hva det blir?
Moro å sette dem på plassJa de hadde jo skrytt opp målvakten deres veldig så når vi ledet med 11 mål til pause var det nesten litt overraskende![]()
Hihi....håper baby roer seg snartDet var kjeeempe koselignå har jeg en overtrøtt baby
hjelp haha!
Uff da.Har lyst til å slappe av jeg også, men da må jeg sitte sammen med svigers![]()
Takk for detSå mange flotte navn![]()