Lolo
Forumet er livet
Var for sent ute til å se set skikkelig. Bare litt rester når vi var ute. Prøver igjen etter, når vi skal legge oss.Fikk dere se det?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var for sent ute til å se set skikkelig. Bare litt rester når vi var ute. Prøver igjen etter, når vi skal legge oss.Fikk dere se det?![]()
JaHeldigvis har den god tid på å flytte på seg. Min lå også foran i starten.![]()
Så ingenting herRopte ned eldste som ikke sov enda også.
Samme lurer jeg på....Hvor blir det av snøen..
Sov godt søte duGod natt alle sammen![]()
Hurra, så flink du er!Jippi, over 1.900 nå
HelloHei og hopp.
Har sett første episode av den nye serien modus.
Spennende serie tror jeg det blir.
Han har bodd her sørpå i over 20 år nå så løper ut han også for å se.Ah! Ja, for han er det vel vanlig![]()
Så herlig å snart være i mål!Ferdig med baking og konfekt. Digg.
I morgen blir det handling (mat og de siste gavene) og tirsdag blir det helgevask+ og pynting av alt unntatt treet. Det, treet, tar vi på onsdag.
Det blir jul i år også, uten stress og mas![]()
Så kjedelig daSå ingenting her![]()
Så det i Follo i dagDet har jeg, kommer lengre sør fra enn det jeg bor nå, og har sett det der for veldig mange år siden.
Bor på Romerike nå, kommer fra Follo.
Hvor bor du?
Da var det langt...Så det i Follo i dag![]()
En krimserie fra Sverige.Hva handler den om?
Kjennes ganske godt ja!Så herlig å snart være i mål!![]()
I hvilken retning kan man se det?Var for sent ute til å se set skikkelig. Bare litt rester når vi var ute. Prøver igjen etter, når vi skal legge oss.
Ja, så vidtBra du overlevde
Deilig å få litt alenetid med baking![]()
Skulle bake krumkakeskåler og gule bomber. Men rakk bare krumkakeskåler sia jeg også tok klesvask og oppvask. De var jo tilbake ved neste amming.Hva skal du bake?![]()