Skravletråd desember

Heldig du er :)
Men jm sa i allefall at det ikke var før etter uke 20, jeg skulle forvente daglig liv :)

Alt er nok supert med mageboeren din :)
Ja har sterke barn skjønner du :p N bærer 2 kg uten problem :O det vet jeg :) jepp han har det nok bra ❤️

Kjente uke 13+5 med N. Delvis foreliggende morkake. Denne gang uke 11 og dult 12+5. Nå er den heldekkende foran åpningen
Vær obs på at det er forskjell på foranliggende morkake, som er foran mormunnen. Og morkake på fremre vegg, som da er foran på magen.

Hadde vært fint med hvit jul, ja.. Selv om jeg synes det var veldig deilig å gå tur i det milde været nå i kveld.

Det synes jeg er ganske lompent. Faktisk.
Eneste jeg ønsker meg er hvit jul... (Og tredemølle, men det skaffer vi oss på nyåret;))
Kunne egentlig jeg også tenke meg (hvit jul altså), men så langt nordover ønsker jeg ikke å flytte

Vær obs på at det er forskjell på foranliggende morkake, som er foran mormunnen. Og morkake på fremre vegg, som da er foran på magen.
Min dekker fødselskanalen helt sa legen igår

Er vel bare Finnmark som får hvit jul etter nyhetene i dag dersom jeg forstod det rett.
Har det en gang i blant her også, men ikke hver jul, og i år er det veldig varmt
Veldig varmt her og. Var ute for å se etter nordlyset, og det var helt ok å bare gå ut i en tynn bluse... I juleuka, liksom - hva skjer??!?

Veldig varmt her og. Var ute for å se etter nordlyset, og det var helt ok å bare gå ut i en tynn bluse... I juleuka, liksom - hva skjer??!?
Var ute og så vi også, mannen og meg barbeinte og eldste i mine sko og teppe tullet rundt seg (bare truse under).
Når det først ikke er snø er det egentlig greit at det er så varmt

Back
Topp