Så kjektJente, sa jm på ul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjektJente, sa jm på ul
Stakkars lilleOff dette var ingen god kveldlille har hatt mageknipe i over en time. Det endte med at vi måtte kjøre biltur
![]()
Nå sover hun heldigvis![]()
Uff da stakkars lilleOff dette var ingen god kveldlille har hatt mageknipe i over en time. Det endte med at vi måtte kjøre biltur
Nå sover hun heldigvis![]()
Ja så nå har jeg hatt ett frokostbrødSå snill pappa du har!![]()
Ja her skravles det40 sider siden jeg var innom sist...
Ja enig med deg detDet var godt å høre, mye morsommere å prate med noen "live"
Hva slags salami har du? Gullsalami? Jubelsalami? Vanlig salami?Skjønner jeg godt!
Gruer meg til neste gang jeg ikke kan spise det på9mnd...
Spørs om jeg skal spise skive med salami til kvelds... Ble frista nå![]()
TomatsuppeHva har du laget?
Folk sier mye rart. .Asså jeg blir litt sjokkert over vennene til samboer
Vi var å handlet litt nå. Så møtte vi en bekjent av han. Så sier han til samboer "så dette er årsaken til at du har meldt deg ut av gjengen"
Jeg håper han var ironisk.
Samboer svarte med å si at denne årsken er det beste som har hendt han*smelt*
Ja kan godt være detJa, det kan nok fort bli annerledes![]()
Takk då blir vi kjempe glad*sender masse snø*![]()
Hurra, så deilig å være ferdigBrukte 1 time på senteret idag som resulterte i at nå er alle julegavene kjøpt inn![]()
Vi skal også til mamma men kommer frem natt Til julaften, huset er fullt og det blir alltid styrVi drar til mamma 23. og blir der til 27. og da er det bare avslapning![]()
Er det star wars han ser på kino?Da er gubben sendt på kino og jeg har pakka alt vi trenger. Imorgen tar vi juleferie og reiserLille frøkna vår var på 5 mnd kontroll og fikk to vaksiner. Får håpe hun ikke får noen bivirkninger av de
![]()
Godt med alt som er gjortDa er pepperkakehuset ferdig pyntet![]()
Klarer jo ikke holde meg heeelt unna dereDet tror jeg på ja; )
Så flinkSå bra
Jeg har pakket inn en haug av gaver, vasket klær, satt fram julepynt, laget troikakonfekt og nå lager jeg middag![]()
Oi, høres hektisk utTusen takker hjemme alene med ungene på dagtid. Ene er syk og vil helst sitte på fanget hele tiden. Da blir nr to sjalu og skal sitte på fanget og, eller rampe seg med å klatre i sofaen osv.
Jepp. Den blåser luft hele tiden. Men mannen her er elektriker, så det går bra.Må den kontakten stå i hele tiden?
Ja de førstår eg att de blir mye i længden.Ja... gleder meg ikke akkurat kjeempemasse. Men mest fordi jeg vet det er slitsomt i lengden. Men det gjelder vel alle. Men jeg blir så sliten av å farte rundt. Og må dele oss mye. De prøver å overbevise oss til å være der over nyttår virker det som. Men både gubben og jeg vil feire den her i byen. Siden det er eneste gangen vi bor på toppen av denne byen med super utsikt før vi flytter![]()