Skravletråd desember

Asså jeg blir litt sjokkert over vennene til samboer :eek:
Vi var å handlet litt nå. Så møtte vi en bekjent av han. Så sier han til samboer "så dette er årsaken til at du har meldt deg ut av gjengen" :eek:

Jeg håper han var ironisk.

Samboer svarte med å si at denne årsken er det beste som har hendt han :) *smelt*
Folk sier mye rart. .

Da er gubben sendt på kino og jeg har pakka alt vi trenger. Imorgen tar vi juleferie og reiser :) Lille frøkna vår var på 5 mnd kontroll og fikk to vaksiner. Får håpe hun ikke får noen bivirkninger av de :)
Er det star wars han ser på kino? ;)
Deilig med juleferie allerede da :)

Tusen takk:) er hjemme alene med ungene på dagtid. Ene er syk og vil helst sitte på fanget hele tiden. Da blir nr to sjalu og skal sitte på fanget og, eller rampe seg med å klatre i sofaen osv.
Oi, høres hektisk ut:rolleyes:
God bedring til mini!

Ja... gleder meg ikke akkurat kjeempemasse. Men mest fordi jeg vet det er slitsomt i lengden. Men det gjelder vel alle. Men jeg blir så sliten av å farte rundt. Og må dele oss mye. De prøver å overbevise oss til å være der over nyttår virker det som. Men både gubben og jeg vil feire den her i byen. Siden det er eneste gangen vi bor på toppen av denne byen med super utsikt før vi flytter :)
Ja de førstår eg att de blir mye i længden.

Back
Topp