God juleferieDa er gubben sendt på kino og jeg har pakka alt vi trenger. Imorgen tar vi juleferie og reiserLille frøkna vår var på 5 mnd kontroll og fikk to vaksiner. Får håpe hun ikke får noen bivirkninger av de
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God juleferieDa er gubben sendt på kino og jeg har pakka alt vi trenger. Imorgen tar vi juleferie og reiserLille frøkna vår var på 5 mnd kontroll og fikk to vaksiner. Får håpe hun ikke får noen bivirkninger av de
![]()
Posemamma jeg vet duPose eller fra bunnen?![]()
Nope ingen planer om detDet er en del, har du tenkt å lese gjennom?
Hvorfor ikke?Får vel ikke dt da heller jeg
Håper bare vi har snø igjen på julaftenÅ neii Drammen var det snø og Gullskogen
![]()
Ohh ja de var eg og. Meg å mamma ler åt der hver gang me snakkar om detHaha! Ja papirposer er jo sykt upraktisk egentlig
Da hadde jeg og blitt sur ja![]()
Yes ser sånn utDette blir en tøff kamp ser det ut som
Hva har du laget?Posemamma jeg vet du![]()
Makan til skriving!Obs! Ikke lett å skrive når snøen på skjermen tar overhånd![]()
Ja vi får verkligen seHmm.. vi får se![]()
Det var godt å høre, mye morsommere å prate med noen "live"Nope ingen planer om det
Klart jeg huskerHusker dere den marinerte roastbiffen jeg snakket om, den ble farlig god![]()
Nå må du gi degTror Montenegro vinner eg.
Næmmen, vokser han også?!Så bra da
Jo, har vært bra her og. Gått tur til byen idag, måtte kjøpe sokker til F.. Alle var plutselig for små![]()
Jeg brukte litt lengre tid enn det, men trodde jeg ble ferdig, nå mener mannen at gaven til frøkna bør utsettes et år..Brukte 1 time på senteret idag som resulterte i at nå er alle julegavene kjøpt inn![]()
Spennende detteHoo hoi! Klar for kamp igjenmå bare få F til å sove først..
Hahaha har hørt de er braNå må du gi deg![]()
Får han eget juletre? StasJuletre til kengubarnet sitt rom
Åh? Hva kjøpte du da?Jeg brukte litt lengre tid enn det, men trodde jeg ble ferdig, nå mener mannen at gaven til frøkna bør utsettes et år..