Skravletråd desember

Da et jeg og mini hjemme fra barseltreff og gubben prøver å få mini til å sove litt siden han ikke sov så mye før vi dro. Jeg skal snart til legen og vurderer om jeg skal prøve å få i meg ett knekkebrød før jeg drar :-)
Håper det gikk fint hos legen:)

Innom mens vi venter på at maten blir ferdig.

Ble ringt ifra bhg om at vesla hadde blitt bitt i fingeren. De lurte ang stivkrampe sprøyta. Heldigvis slapp hun å ta på nytt siden hun har fulgt vaksineprogrammet og så var det ett lite sår.

Asså jeg blir litt sjokkert over vennene til samboer :o
Vi var å handlet litt nå. Så møtte vi en bekjent av han. Så sier han til samboer "så dette er årsaken til at du har meldt deg ut av gjengen" :o

Jeg håper han var ironisk.

Samboer svarte med å si at denne årsken er det beste som har hendt han :) *smelt*

Innom mens vi venter på at maten blir ferdig.

Ble ringt ifra bhg om at vesla hadde blitt bitt i fingeren. De lurte ang stivkrampe sprøyta. Heldigvis slapp hun å ta på nytt siden hun har fulgt vaksineprogrammet og så var det ett lite sår.
Bitt av hva?

utmerket dag alt er rolig fikk til å med rydda litt før energien var ute av kroppen*stolt* hvordan har du hatt det?
Så bra:D
Jeg har pakket inn en haug av gaver, vasket klær, satt fram julepynt, laget troikakonfekt og nå lager jeg middag:)

Back
Topp