:-O. Og jeg som trodde det var meg:-OHva? Er jo jeg som skulle vinne i viking Lotto i kveld jo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
:-O. Og jeg som trodde det var meg:-OHva? Er jo jeg som skulle vinne i viking Lotto i kveld jo![]()
Tror jeg finner ut av det når jeg endelig for sove godt gjennom natten;PHvor gammel er man når man er gammel?![]()
Hæ? Kanskje det er jeg som bør tippe til viking lotto i kveldHva? Er jo jeg som skulle vinne i viking Lotto i kveld jo![]()
joda hode opp og beina ned;P endelig kommet meg gjennom avisen og vurderer å kommemeg ut da dagen ennå er "ung"
MontenegroHvem spiller vi mot idag?
Hæ? Kanskje det er jeg som bør tippe til viking lotto i kveld![]()
Jeg tror det er en god vurderingDa et jeg og mini hjemme fra barseltreff og gubben prøver å få mini til å sove litt siden han ikke sov så mye før vi dro. Jeg skal snart til legen og vurderer om jeg skal prøve å få i meg ett knekkebrød før jeg drar![]()
Nice!!Montenegro![]()
:-O. Og jeg som trodde det var meg:-O
Kl 20.25Nice!!husker du når kl. Kampen begynner? Har glemt det
![]()
HahaMusemor reagerte også!
Tydeligvis ikke antikk daaa![]()
Jeg har aldri vunnet noe, så tviler på at dagen i dag er den store dagenLol!! Ser ut som vi er mange som må dele på potten i dag![]()
Oj! Lenge siden du har vært her?Er visst over 10 000 innlegg siden sist jeg var her![]()
He heJa begynner å gleder meg til jeg er gammel Lol;P
Godt spørsmålHvor gammel er man når man er gammel?![]()
Hvilken bil hadde dere kjøpt?Jeg har også tenkt å vinne i Viking lotto i kveld. Da hadde det blitt ny bil til både meg og gubben
. Og avsatt penger til bygging av hus
![]()
Ja tror også detJeg tror det er en god vurdering![]()
Ja kan gjøre detLol!! Vi kN dele på første premien![]()