Først til mine foreldre for helga. Så til svigers på søndag og blir vel til fredag.Dere skall till svigers ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Først til mine foreldre for helga. Så til svigers på søndag og blir vel til fredag.Dere skall till svigers ?
Ja de var de eg trodde.Dette blir en tøff kamp ser det ut som
Skjønner jeg godt!Nam! Gleder meg!![]()
HerligDet snør og endelig hjemme![]()
Ohh en en hel uke nesten . Glæder du dehFørst til mine foreldre for helga. Så til svigers på søndag og blir vel til fredag.
Juletre til kengubarnet sitt romHva har du handlet?![]()
Send oss snø me vill haDet snør og endelig hjemme![]()
Så snill pappa du har!Åååh pappa var innom med hjemmelaget frokostbrød. Fikk lyst på varme frokostbrød med salami nå:-/
Ja verkligen. Huskar så væl nær ej var 15 år og meg å mamma var å handla mat så tog me sånn papp påser. På vei hjem så spøregna det, å påsen blev ju så klart våt så helt går en del av botten og colan min ramla ut å trilla bakken ned. Eg var så førbannad å så leie meg ,
Å neiHerlig
Her har vi massemasse snø. Men meldt regn og 6-7 grader i helga![]()
Får hoppas hon sover længe da.Off dette var ingen god kveldlille har hatt mageknipe i over en time. Det endte med at vi måtte kjøre biltur
Nå sover hun heldigvis![]()
Kjøp det du trenger mestJeg fikk penger til bursdagen. Nå er spørsmålet, skal jeg kjøpe vogn eller mobil? xD
Får vel ikke dt da heller jegJeg gleder meg til jul.
Da kan jeg slappe av...
Ja... gleder meg ikke akkurat kjeempemasse. Men mest fordi jeg vet det er slitsomt i lengden. Men det gjelder vel alle. Men jeg blir så sliten av å farte rundt. Og må dele oss mye. De prøver å overbevise oss til å være der over nyttår virker det som. Men både gubben og jeg vil feire den her i byen. Siden det er eneste gangen vi bor på toppen av denne byen med super utsikt før vi flytterOhh en en hel uke nesten . Glæder du deh
Heia ja hoppas .de blir tuftHeia Norge!!
Det er en del, har du tenkt å lese gjennom?40 sider siden jeg var innom sist...