Godt å hvile i sofa nå daTitter innom fra sofaen, har hatt en hektisk dag på jobb, og jm time og deretter hjem med tuppa for så å på julemiddag med jobben også endelig hjem. Nå kommer lillesøster snart på besøk å det gleder jeg meg til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å hvile i sofa nå daTitter innom fra sofaen, har hatt en hektisk dag på jobb, og jm time og deretter hjem med tuppa for så å på julemiddag med jobben også endelig hjem. Nå kommer lillesøster snart på besøk å det gleder jeg meg til![]()
Tror jeg og. De spiller jo elendigNå må du gi deg![]()
Å gode gud da hadde jeg streiketDen månedlige dritten jeg har vært velsignet med ca hver andre uke i det siste...?![]()
Ja, det kan nok fort bli annerledesVirker som det på de andre helsestasjonene i byen også men akkurat her er de mer spredt. Men spent på hvordan det blir med nestemann siden sommeren er den store høysesongen for fødsler
*sender masse snø*Send oss snø me vill ha![]()
Laget troikakonfekt, pakket inn gaver, vasket klær, vært i butikken, hentet barn, spist middag, lekt med barn, badet barn, lagt barn og nå håndballkamp!Ja det syntes jeg du burde
Du har gjort på i dag da?
Må den kontakten stå i hele tiden?Det var meg!![]()
Vet ikke om jeg har nerver til å seDette blir en tøff kamp ser det ut som
Tusen takkGodt jobbet
Vi hjelper deg!
Enkelt og godtPosemamma jeg vet du![]()
Blir jo masse stressHvorfor ikke?
Så herlig med ferieDa er gubben sendt på kino og jeg har pakka alt vi trenger. Imorgen tar vi juleferie og reiserLille frøkna vår var på 5 mnd kontroll og fikk to vaksiner. Får håpe hun ikke får noen bivirkninger av de
![]()
I januar kom jeg over dette Friends Lego kjøpesentret veldig billig på januarsalget.Åh? Hva kjøpte du da?
Det tror jeg på ja; )Takk takkStikker nok innom her i ny og ne
![]()
Heldig dere er med snøDet snør og endelig hjemme![]()
Vi drar til mamma 23. og blir der til 27. og da er det bare avslapningBlir jo masse stress
Hihi...enig med degJeg gleder meg til jul.
Da kan jeg slappe av...
Ja det gjør han. Hatt minitre i mange år men nå får han ett høyereFår han eget juletre? Stas![]()