Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...så herlig daJeppmye bedre enn hyling. Hun har klappet meg på hodet i natt og sagt noe som ligner på hode
og har fått noen fingre inn på øyet og noen øye lyder
![]()
Godt jobbetDer kom jeg meg endelig inn på listennå gjelder det å ikke bli dyttet ut igjen
![]()
Høres ut som en smart planVeeldighehe. Har bare soverommet igjen. Men det får gubben ta
![]()
Hva slags pysj og tøfler ble det?En behagelig pysj, brystvortekrem, omslagsbodyer til gullet mitt og tøfler
Snacks skal også kjøpes, men tar ikke det i dag..
Lekre!!!Kjøpte de siste julegavene i dag.
Blant dem var to vesker av merket CMYK, fader heller nå må jed tilbake til butikken.
Er ikke sikker på om jeg klarer å gi de fra meg.
Kjøpte en lys og en sort
![]()
Hva skulle dere?Nei, nå må jeg hive meg rundt og få kledd på lillebror og kommet meg ut døren. Utrolig hvor lang tid det tar å komme seg ut av huset med baby.
Ååh....håper du koste degDa er siste julegave kjøpt.
1 time til jeg skal hente eldsten.
Der var en kaffebar visst, når var det sist jeg kunne sitte på kafé helt alene?
Da var det på høy tid du kom innom!!Er visst over 10 000 innlegg siden sist jeg var her![]()
Hva slags pysj og tøfler ble det?![]()
Håper du har hatt en super dagjoda hode opp og beina ned;P endelig kommet meg gjennom avisen og vurderer å kommemeg ut da dagen ennå er "ung"
Merkelig det derlitt skumt egenlig bestiller en vare i Norsk butikk 6 uker og bestiller en vare i Kina to uker....
Håndball er gøyNoe gøy på tv i dag?
utmerket dag alt er rolig fikk til å med rydda litt før energien var ute av kroppen*stolt* hvordan har du hatt det?Håper du har hatt en super dag![]()
Hørtes deilig ut!Det ble en pysj fra Kappahl.. Pysj overdelen er mørkeblå og underdelen er mørkeblå med hvite prikkerskinntøfler foret med ull på innsiden kjøpte jeg fra sparkjøp
![]()
Det hadde jeg også kjøpt megJeg hadde kjøpt meg ny vogn [emoji14] synes emmaljungaen vi kjøpte er alt for diger og uhåndterlig.. Blæ.
Forstår jegGleder meg.
Gleder meg til å bruke det på sykehusetHørtes deilig ut!![]()
Jente, sa jm på ulForstår jeg. Vet du hva det blir?