Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bare to igjen, men de vet jeg hva jeg skal kjøpe tilDa er siste julegave kjøpt.
1 time til jeg skal hente eldsten.
Der var en kaffebar visst, når var det sist jeg kunne sitte på kafé helt alene?
blitt litt mange av dem denne uka da jeg plutselig ikke har så mye å gjøre..og dårlig med søvnGreit med en tulledag![]()
joda hode opp og beina ned;P endelig kommet meg gjennom avisen og vurderer å kommemeg ut da dagen ennå er "ung"God dagalt topp!
Du da?![]()
litt skumt egenlig bestiller en vare i Norsk butikk 6 uker og bestiller en vare i Kina to uker....Ja du har jaggu vært uheldig![]()
Lett forblitt litt mange av dem denne uka da jeg plutselig ikke har så mye å gjøre..og dårlig med søvn
like morro vært år vil jeg tro;PAlt for 11 er jo kriseOg nå er i tillegg de to største hos pappaen.. Lurer på hvordan det skal gå å få eldste ut døren om morgen etter jul..![]()
Ja begynner å gleder meg til jeg er gammel Lol;PLett forsøvn er viktig
![]()
Ja, det er mye å lese gjennomEr visst over 10 000 innlegg siden sist jeg var her![]()
Så koseligIkke så veldig mange planer, frøkna ha bursdag så skal bake en sjokoladekake og så tror jeg at jeg endelig har funnet ut hvor jeg skal få tak i den ene delen til julegaven til min svigerinne så skal handel det
HåndballNoe gøy på tv i dag?
Da nærmer det seg termin jaI normal hverdag spiser ingen av dem hjemme, da står vi opp, kler på, jeg lager matpakke til eldste mens mannen luftet hunden, evt pusser tenna på ungene. Så leveres de på Sfo og bhg i tide til å spise der, og vi voksne spiser når vi kommer på jobb.
Men det et deilig nå med god tid.
Jeg har termin 10.1 så permisjonen begynner nå til jul. Men altså vært helt sykemeldt siden slutten av november
Hvor gammel er man når man er gammel?Ja begynner å gleder meg til jeg er gammel Lol;P
Jeg har også tenkt å vinne i Viking lotto i kveldTenkte jeg skulle vinne i viking lotto i daghva er det første du hadde kjøpt om du hadde vunnet?
Da er siste julegave kjøpt.
1 time til jeg skal hente eldsten.
Der var en kaffebar visst, når var det sist jeg kunne sitte på kafé helt alene?
Høres godt ut med konfektGod morgen
Jeg lager troikakonfekt nå og skal pakke inn gaver etterpå
Vaske klær og sette fram noen nisser
Ha en flott dag![]()
Jeg har også tenkt å vinne i Viking lotto i kveld. Da hadde det blitt ny bil til både meg og gubben
. Og avsatt penger til bygging av hus
![]()
Hvilke reisemål står det mellom daJeg og mannen krangler om sommerferie og reiser for neste år...
vi er like sta begge tobahhh
Håndball![]()