Skravletråd desember

Ikke alltid lett å få inn god til om morgenen nei når alle skal opp og ut så og si samtidig. Så greit med slike morgener med god tid da :-). Når er termin nå igjen?
I normal hverdag spiser ingen av dem hjemme, da står vi opp, kler på, jeg lager matpakke til eldste mens mannen luftet hunden, evt pusser tenna på ungene. Så leveres de på Sfo og bhg i tide til å spise der, og vi voksne spiser når vi kommer på jobb.

Men det et deilig nå med god tid.

Jeg har termin 10.1 så permisjonen begynner nå til jul. Men altså vært helt sykemeldt siden slutten av november

Er ikke det, vi burde kanskje begynne med det igjen.
Har rett og slett ikke hatt tid den siste tiden
Ikke jeg heller, og uten en start-stat er det mye tipping.

Men jeg rangler for tiden, så om jeg husker det kan jeg muligens få tatt en stat i natt. Hva kom nærmeste fasiten, 23-23 eller 0-0?

Ikke jeg heller, og uten en start-stat er det mye tipping.

Men jeg rangler for tiden, så om jeg husker det kan jeg muligens få tatt en stat i natt. Hva kom nærmeste fasiten, 23-23 eller 0-0?
Jeg mener fremdeles 23-23 er det mest riktige, men har ikke sammenlignet så veldig mye.
Kanskje prøve begge deler

Skal straks på.jobb, aner ikke hva som venter meg, annet en at jeg kan se for meg ei stappfull liste.. skal til jordmoren midt på dagen dag, det blir spennende :)
Kos deg på hos jordmor. På jobben har du väl Mye gjör

Back
Topp