Hehe, jaDet er katt du snakker om nå ikke sant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, jaDet er katt du snakker om nå ikke sant?
Ikke så veldig mange planer, frøkna ha bursdag så skal bake en sjokoladekake og så tror jeg at jeg endelig har funnet ut hvor jeg skal få tak i den ene delen til julegaven til min svigerinne så skal handel detGod morgen. Hvilke planer har dere idag da? Her skal vi innom en i barselgruppen for førjulskos før jeg skal til legen i 14 tiden
![]()
Kos deg på jobb.Skal straks på.jobb, aner ikke hva som venter meg, annet en at jeg kan se for meg ei stappfull liste.. skal til jordmoren midt på dagen dag, det blir spennende![]()
En uke før jul er det der litt krise ja..Det kokte bra der igår!
Kunne fort blitt krise da...en uke før jul liksom![]()
HahaNå sover grisen, nå sover postkassen
Nå sover flaggermus, nå sover hønsehauk, nå sover eggeeeeet!
Ja, han er jo litt nuffelig der han sitter og dikter![]()
Ja ønsker meg virkelig disse apene!De gjør vel ikke det, men disse smilyene her blir vel revidert med ujevne mellomrom, kanskje legge inn et ønske![]()
Hihi...ditt sovedyrJa, gjorde godt! Merker jeg er klar for senga igjen nå så.![]()
Lykke til hos jordmorSkal straks på.jobb, aner ikke hva som venter meg, annet en at jeg kan se for meg ei stappfull liste.. skal til jordmoren midt på dagen dag, det blir spennende![]()
Antikkjern med andre ordDet enkle fikk mannen til bursdagspresang av sin mor for en vel 17-18 år siden og isolasjonen ved ledningen er ikke så god lenger så den brukes KUN dersom man trenger litt tempo.
Det doble kjøpte vi for litt siden
Se tråden jeg lagde på genereltJa ønsker meg virkelig disse apene!![]()
Jepp, snart i målGår sakte men sikkert fremover![]()
Ja det er nok lurt!Ja, jeg tror for nemlig at det ikke blir lenge til neste kull. Og da altså da blir det piller eller steilisering etterpå![]()
Hihi....det er deiligMen det gjorde henne ekstremt lett å legge i dag
Hun ville legge seg for da kom morgen dagen fortere.
Antikk???Antikkjern med andre ord![]()
Han kan ikke klokka min heller, men det var tema i matte nå forrige måned så han kan prinsippet sånn på hel og halv, lenger gikk de ikke, han kjenner til kvarter også.Sniking opp i senga er jo helt greitja det er ikke dumt å ha noe som gjør at de skiller dag og natt. Hu mi gidder ikke å lære seg den klokka hu da.. vet ikke hvor mye tid vi har brukt på klokka men neida så forklarer hver gang jeg sier hvor mye klokka er
![]()
Snart er et litt for sterkt ord..Jepp, snart i mål![]()