Skravletråd desember

Skal straks på.jobb, aner ikke hva som venter meg, annet en at jeg kan se for meg ei stappfull liste.. skal til jordmoren midt på dagen dag, det blir spennende :)

God morgen :). Hvilke planer har dere idag da? Her skal vi innom en i barselgruppen for førjulskos før jeg skal til legen i 14 tiden :)
Ikke så veldig mange planer, frøkna ha bursdag så skal bake en sjokoladekake og så tror jeg at jeg endelig har funnet ut hvor jeg skal få tak i den ene delen til julegaven til min svigerinne så skal handel det

Skal straks på.jobb, aner ikke hva som venter meg, annet en at jeg kan se for meg ei stappfull liste.. skal til jordmoren midt på dagen dag, det blir spennende :)
Lykke til hos jordmor :) håper du ikke kommer til en alt for stappfull liste på jobben :)

Sniking opp i senga er jo helt greit :D ja det er ikke dumt å ha noe som gjør at de skiller dag og natt. Hu mi gidder ikke å lære seg den klokka hu da.. vet ikke hvor mye tid vi har brukt på klokka men neida så forklarer hver gang jeg sier hvor mye klokka er :P
Han kan ikke klokka min heller, men det var tema i matte nå forrige måned så han kan prinsippet sånn på hel og halv, lenger gikk de ikke, han kjenner til kvarter også.

Nok til at han skal kunne vite klokka er halv sju eller ei

Back
Topp