Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du fått laget deg butikkside på etsy?Har lagt ut litthakke fått tatt bilder av alt
![]()
Utrolig at vi overlever den første tiden.Uff nei de de enny Værre
Har en fantastisk gubbe som fungerer som hobby psykolog og noen gode venninner som vet mye.Håper du har noen du kan snakke med, ingen skal måtte gå rundt på det viset. ♡
Ok, høres bra ut. Må bare stå på kravene, er sjeldent noen andre gjør det for deg. Mase og mase.Jaskal ringe riksen å høre om det er ul 28 hvis ikke må jeg få sneket inn en time hos gyn
en siste før oul så blir det 4. Uke som jeg hadde med N. Skal kun ha en privat og det er 3D om det blir noe
virker som klagen min har gitt resultater
![]()
Ja, tror nok du kunne vært spart for litt hodebry da.Har en fantastisk gubbe som fungerer som hobby psykolog og noen gode venninner som vet mye.
Men burde vært flinkere til å si ting rett ut til de det gjelder.![]()
Ja . Mannen fattar ikkje att man er i ammetåke.Utrolig at vi overlever den første tiden.![]()
Ikke enda. Må få tatt bilder av noen produkter så kan legge ut. Har du etsy? Så kan du jo adde meg/følge meg til butikken er åpenHar du fått laget deg butikkside på etsy?
jordmor sendte inn henvising og der står tidligere svangerskap og det står i journalen på riksen ogOk, høres bra ut. Må bare stå på kravene, er sjeldent noen andre gjør det for deg. Mase og mase.høres ut som de tar deg på alvor da.
![]()
Ja, det er hu. Tror hu har for mye å gjøre. Hu jobber med meg og driver med tupperware, perfect home, party lite, herbalife, lyst og lek og marykay.Uff, utrolig slitsomt. Noen bare eier ikke respekt for andres tid! Er hun tidsnok på jobb og sånn?
Jepp det er det, men ser fryktelig vondt ut. Samme her hahamen nå er hun syk og. Endelig brøt sykdom gjennom ordentlig. Stakkars jenta mi :/ men nå blir hun frisk snart og
![]()
Nei, tror det er en umulig situasjon for dem å forstå!Ja . Mannen fattar ikkje att man er i ammetåke.
Nåmmen ♡ mammakos er best altså
Har konto på etsy ja. Ikke som selger da.Ikke enda. Må få tatt bilder av noen produkter så kan legge ut. Har du etsy? Så kan du jo adde meg/følge meg til butikken er åpenUglefrua kaller jeg meg
![]()
Neida. Det har ikke jeg enda selv. Bruker den vanlige kontoen og åpner butikk via denHar konto på etsy ja. Ikke som selger da.skal legge deg til!
ja håper det <3 synes det blir myeHåper di blir snart frisk ♡♡
Her var det liksom rett fra vannkopper og over på tannfrembrudd. Vaksiner på onsdag også. Håper bare ikke hun får en reaksjon på de også![]()
![]()
jaNåmmen ♡ mammakos er best altså![]()
Huff. Det var mye altså :O men det førstw pret i bhg pleier vel å være bra tøft. Gruer meg allerede :Ofår vel gjøre meg klar for kv
ja håper det <3 synes det blir myehun har siden august vært mer borte fra bhg enn hjemme. først før hun startet tror jeg hun hadde femte barnesykdommen. så fikk henne forsjølse, deretter omgangsyken, deretter influensa, deretter ørebetennelse, deretter forsjølse, deretter forsjølse og nå antaglig halsbetennelse
![]()
Usj ja, hørt flere sykehus som har den policyen. Godt å høre luftsmertene er bedre da. Høres ut som du er i veldig gode hender!jordmor sendte inn henvising og der står tidligere svangerskap og det står i journalen på riksen ogetter jeg var på legevakten har det gått veldig bra. jeg har ringt gyn å fått time fort når jeg hatt blødninger og smerter. jeg stoppet å ta miniform i midten av uka og har ikke merket noe luftsmerter heller! jeg blir tatt på alvor, men sykehusene tar ikke meg inn før oul det er en sånn dum regel de har. nå er det bare 2 uker til timen på riksen og håper jo at jeg får ul da, men ringer siden viss ikke må jeg ha time hos gyn. gjør meg ingenting. for de på oslogynekologene er spesialister innen svangerskap og fødsel. hvertfall 4 av de
![]()
:OJa, det er hu. Tror hu har for mye å gjøre. Hu jobber med meg og driver med tupperware, perfect home, party lite, herbalife, lyst og lek og marykay.
Ntåh. Stakkars lille.