Skravletråd desember

Trøtt.no, men N vil kun ha mammakos ❤️ må til legen i morgen vi da :)

Mulig hun ikke er i toppform. Men gliser stort når vi leker med henne eller bærer over skuldra.

Sjekka tempen. 37.0 i morges. 37.4 nå nettopp. Så følger med den. Tenker jo tenner. Hun er rød i kinnene, hvit "bulende" område nede ved der man får hjørnetennene.
Bare å holde henne under observasjon

Må vel være lov å juble for å ikke brukt dopleren min siden fredag! Og angsten min er blitt mindre :) og dere ingen bass så langt på 24 timer ! *tommelopp*

Nå er hun bedre :) ser tannkjøttet er "hovent" og den er på tur i bryte frem. Ikke mye igjen håper jeg :)
Hun fikk paracet igår for å sove. Hadde så vondt, men klarte ikke sove heller :(
Stakkars liten :( N fikk sin siste jeksel igår og hun blør faktisk fra tannkjøttet :O

Stakkars liten :( N fikk sin siste jeksel igår og hun blør faktisk fra tannkjøttet :O
Oj :O

Her så det nesten ut som hun skulle blø fra tannkjøttet. Så det er normalt? Så vondt ut. Men hun er blid sålenge hun underholdes konstant :p

Oj :O

Her så det nesten ut som hun skulle blø fra tannkjøttet. Så det er normalt? Så vondt ut. Men hun er blid sålenge hun underholdes konstant :p
Jepp det er det, men ser fryktelig vondt ut. Samme her haha :p men nå er hun syk og. Endelig brøt sykdom gjennom ordentlig. Stakkars jenta mi :/ men nå blir hun frisk snart og :)

Høres ut som det går veien! :D
Ja :D skal ringe riksen å høre om det er ul 28 hvis ikke må jeg få sneket inn en time hos gyn :p en siste før oul så blir det 4. Uke som jeg hadde med N. Skal kun ha en privat og det er 3D om det blir noe :) virker som klagen min har gitt resultater :)

Back
Topp