Skravletråd desember

ImageUploadedByBV Forum1450047450.241144.jpg
Sovnet sånn men la hun ved siden av meg nå :) hun koker jo

Håper du har noen du kan snakke med, ingen skal måtte gå rundt på det viset. ♡
Har en fantastisk gubbe som fungerer som hobby psykolog og noen gode venninner som vet mye.
Men burde vært flinkere til å si ting rett ut til de det gjelder. :)

Ja :D skal ringe riksen å høre om det er ul 28 hvis ikke må jeg få sneket inn en time hos gyn :p en siste før oul så blir det 4. Uke som jeg hadde med N. Skal kun ha en privat og det er 3D om det blir noe :) virker som klagen min har gitt resultater :)
Ok, høres bra ut. Må bare stå på kravene, er sjeldent noen andre gjør det for deg. Mase og mase. :) høres ut som de tar deg på alvor da. :)

Har du fått laget deg butikkside på etsy?
Ikke enda. Må få tatt bilder av noen produkter så kan legge ut. Har du etsy? Så kan du jo adde meg/følge meg til butikken er åpen :) Uglefrua kaller jeg meg ;)

Ok, høres bra ut. Må bare stå på kravene, er sjeldent noen andre gjør det for deg. Mase og mase. :) høres ut som de tar deg på alvor da. :)
jordmor sendte inn henvising og der står tidligere svangerskap og det står i journalen på riksen og :) etter jeg var på legevakten har det gått veldig bra. jeg har ringt gyn å fått time fort når jeg hatt blødninger og smerter. jeg stoppet å ta miniform i midten av uka og har ikke merket noe luftsmerter heller! jeg blir tatt på alvor, men sykehusene tar ikke meg inn før oul det er en sånn dum regel de har. nå er det bare 2 uker til timen på riksen og håper jo at jeg får ul da, men ringer siden viss ikke må jeg ha time hos gyn. gjør meg ingenting. for de på oslogynekologene er spesialister innen svangerskap og fødsel. hvertfall 4 av de :)

Jepp det er det, men ser fryktelig vondt ut. Samme her haha :p men nå er hun syk og. Endelig brøt sykdom gjennom ordentlig. Stakkars jenta mi :/ men nå blir hun frisk snart og :)

Håper di blir snart frisk ♡♡

Her var det liksom rett fra vannkopper og over på tannfrembrudd. Vaksiner på onsdag også. Håper bare ikke hun får en reaksjon på de også :o :eek:

Ikke enda. Må få tatt bilder av noen produkter så kan legge ut. Har du etsy? Så kan du jo adde meg/følge meg til butikken er åpen :) Uglefrua kaller jeg meg ;)
Har konto på etsy ja. Ikke som selger da. :) skal legge deg til!

Har konto på etsy ja. Ikke som selger da. :) skal legge deg til!
Neida. Det har ikke jeg enda selv. Bruker den vanlige kontoen og åpner butikk via den ;) men man kunne ikke lage butikken klar før man la ut produkter. Og er ikke bare bare å få tatt gode bilder i mørketiden her oppe i nord :p

Håper di blir snart frisk ♡♡

Her var det liksom rett fra vannkopper og over på tannfrembrudd. Vaksiner på onsdag også. Håper bare ikke hun får en reaksjon på de også :eek: :eek:
ja håper det <3 synes det blir mye :( hun har siden august vært mer borte fra bhg enn hjemme. først før hun startet tror jeg hun hadde femte barnesykdommen. så fikk henne forsjølse, deretter omgangsyken, deretter influensa, deretter ørebetennelse, deretter forsjølse, deretter forsjølse og nå antaglig halsbetennelse :eek:

får vel gjøre meg klar for kv

ja håper det <3 synes det blir mye :( hun har siden august vært mer borte fra bhg enn hjemme. først før hun startet tror jeg hun hadde femte barnesykdommen. så fikk henne forsjølse, deretter omgangsyken, deretter influensa, deretter ørebetennelse, deretter forsjølse, deretter forsjølse og nå antaglig halsbetennelse :o
Huff. Det var mye altså :O men det førstw pret i bhg pleier vel å være bra tøft. Gruer meg allerede :O

jordmor sendte inn henvising og der står tidligere svangerskap og det står i journalen på riksen og :) etter jeg var på legevakten har det gått veldig bra. jeg har ringt gyn å fått time fort når jeg hatt blødninger og smerter. jeg stoppet å ta miniform i midten av uka og har ikke merket noe luftsmerter heller! jeg blir tatt på alvor, men sykehusene tar ikke meg inn før oul det er en sånn dum regel de har. nå er det bare 2 uker til timen på riksen og håper jo at jeg får ul da, men ringer siden viss ikke må jeg ha time hos gyn. gjør meg ingenting. for de på oslogynekologene er spesialister innen svangerskap og fødsel. hvertfall 4 av de :)
Usj ja, hørt flere sykehus som har den policyen. Godt å høre luftsmertene er bedre da. Høres ut som du er i veldig gode hender!

Back
Topp