Trøtt.no, men N vil kun ha mammakos
må til legen i morgen vi da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å holde henne under observasjonMulig hun ikke er i toppform. Men gliser stort når vi leker med henne eller bærer over skuldra.
Sjekka tempen. 37.0 i morges. 37.4 nå nettopp. Så følger med den. Tenker jo tenner. Hun er rød i kinnene, hvit "bulende" område nede ved der man får hjørnetennene.
Nå er hun bedreBare å holde henne under observasjon
Mhm, håper jeg også. I det siste halve året har det stortsett hvert sånn. Hu burde jo vite bedre, hu er sånn 41-42år.Håper hun tar seg sammen da. Skjer det ofte?
Stakkars litenNå er hun bedreser tannkjøttet er "hovent" og den er på tur i bryte frem. Ikke mye igjen håper jeg
![]()
Hun fikk paracet igår for å sove. Hadde så vondt, men klarte ikke sove heller![]()
Ja de hade vart kjektKan jo legge ut inne på hobbyforumet her. Har en tråd der " hva var det siste du sydde"![]()
Har lagt ut littJa de hade vart kjekt
Jeg vil og seKan jo legge ut inne på hobbyforumet her. Har en tråd der " hva var det siste du sydde"![]()
Oj :OStakkars litenN fikk sin siste jeksel igår og hun blør faktisk fra tannkjøttet :O
Ja de hade vart kjekt
Jeg vil og se![]()
Høres ut som det går veien!Må vel være lov å juble for å ikke brukt dopleren min siden fredag! Og angsten min er blitt mindreog dere ingen bass så langt på 24 timer ! *tommelopp*
Uff, utrolig slitsomt. Noen bare eier ikke respekt for andres tid! Er hun tidsnok på jobb og sånn?Mhm, håper jeg også. I det siste halve året har det stortsett hvert sånn. Hu burde jo vite bedre, hu er sånn 41-42år.
Ja førstårGodt poeng. Men synes det er så vanskeligvar jeg som pushet sånn på at jeg ville jobbe de 20% ihvertfall
![]()
Uff nei de de enny VærreOg blir ikke akkurat bedre når ammetåka setter inn.![]()
Oki skall seHar lagt ut litthakke fått tatt bilder av alt
![]()
Jepp det er det, men ser fryktelig vondt ut. Samme her hahaOj :O
Her så det nesten ut som hun skulle blø fra tannkjøttet. Så det er normalt? Så vondt ut. Men hun er blid sålenge hun underholdes konstant![]()
Du er så flink
Tuusen takkDu er så flinktakk
![]()
JaHøres ut som det går veien!![]()