Skravletråd desember

jeg må si jeg føler meg heldig som får bære frem en liten gutt som har termin 24.juni <3 føler gud har gitt meg livets gave ved å gi meg denne babyen. huff jeg er hormonell akkurat nå :p hørte på hunting high and low. den sangen hørte jeg på når jeg ba om få barn til. vi fikk N kort tid etter men nå har vi seriøst fått livetsgave <3 N blir storesøster til en liten gutt mest sannsynlig i juni. dettte må jo ha en mening <3

Det er jo helt fantastisk! Nå holder de seg nok vekke og! Ååh, så kos. Har du noe følelse på kjønn denne gang?
ja :) jeg merker magen er ikke like mye spenn som før. ingenting :) men gyn sa jo 75-80% så vi får se om 2 uker da burde de klare å se kjønnet. de er drevene på det :) da er 14+6 :)

Da er det jo ikke rart det går mye :p husker gamle husverten vår fortalte forskjellen på sine to små var som natt og dag da de gikk i bhg. Ene gikk i stor bhg. Andre i en med bare 8 barn. Hun som gikk i den lille var aldri syk :p mens hun andre var syk annahver uke :p
hehe det blir fort smitte i større bhg :p og mange foreldre sender unger som ikke burde være i bhg dit. det ble tatt opp på foreldremøte. fikk sjokk jeg :o

ja :) jeg merker magen er ikke like mye spenn som før. ingenting :) men gyn sa jo 75-80% så vi får se om 2 uker da burde de klare å se kjønnet. de er drevene på det :) da er 14+6 :)
Åja, stemmer, husker du sa det. :) utrolig spennende, håper du holder oss oppdatert!

Får sette på litt flombelysning. ;)
Haha. Rive med meg alle lampene i huset inn på gjestesovermmet og rigge til. Ser for meg blikket til gubben idet jeg farer rundt i huset med lamper i henda :p hahha

Åja, stemmer, husker du sa det. :) utrolig spennende, håper du holder oss oppdatert!
gjør det :) hihi har 5 venninner som vet jeg er gravid og de spør, men jeg sier ingenting :p det er hemmelig i det offentlig, men her er jeg anonym :D til og med på gruppen på fb sier jeg ingenting :p de blir grønne av nyskjerrighet nå da xD

Haha. Rive med meg alle lampene i huset inn på gjestesovermmet og rigge til. Ser for meg blikket til gubben idet jeg farer rundt i huset med lamper i henda :p hahha
haha jeg tror seriøst at jeg døde av latter nå :p ser det for meg x)

Haha ;) en av tingene jeg elsker med nord-norge så er det sommern og de lyse nettene. Blir så full av energi :D
jeg hadde trengt det jeg som har ME! D-vitamin er bra for oss :) jeg var i nord både sommer og vinter. drittsekken eksen var i millitæret i bardufoss så var der og tromsø

Haha, ja, skulle hatt sånn arbeidslampe man ofte har i garasjer. :p neida. Blir vel best bilder i dagslys, vil jeg tro.

jeg hadde trengt det jeg som har ME! D-vitamin er bra for oss :) jeg var i nord både sommer og vinter. drittsekken eksen var i millitæret i bardufoss så var der og tromsø
Har bodd begge de stedene :p gikk på skole både på Bardufoss og Tromsø :) Dere får bo i oslo(?) på vintern og her oppe på sommern ;)

gjør det :) hihi har 5 venninner som vet jeg er gravid og de spør, men jeg sier ingenting :p det er hemmelig i det offentlig, men her er jeg anonym :D til og med på gruppen på fb sier jeg ingenting :p de blir grønne av nyskjerrighet nå da xD
Haha, bare godt av å lure litt! :P vi tenkte og på å holde ting litt hemmelig. Eneste vi har klart å holde skjult, er navn. Sikkert fordi vi ikke vet det selv enda. :p

Haha, ja, skulle hatt sånn arbeidslampe man ofte har i garasjer. :p neida. Blir vel best bilder i dagslys, vil jeg tro.
Haha hadde vært kjekt det. Men kanskje fargefeil på bildene :p

Back
Topp