Skravletråd desember

Neida. Det har ikke jeg enda selv. Bruker den vanlige kontoen og åpner butikk via den ;) men man kunne ikke lage butikken klar før man la ut produkter. Og er ikke bare bare å få tatt gode bilder i mørketiden her oppe i nord :p
Fant deg! :)
Haha, nei, kan tenke meg du må være litt kreativ med lyssetting og bakgrunn der. :)

Huff. Det var mye altså :O men det førstw pret i bhg pleier vel å være bra tøft. Gruer meg allerede :O
jepp :o det er første året hennes. husker jeg gruet meg selv, men nå må hun vel snart ha alt som går i bhg :p

Nå er hun bedre :) ser tannkjøttet er "hovent" og den er på tur i bryte frem. Ikke mye igjen håper jeg :)
Hun fikk paracet igår for å sove. Hadde så vondt, men klarte ikke sove heller :(
Uff stakkars! Det kan jeg tenke meg... Uff.. Gruer meg til våres venter tenner... I morgen venter vaksiner... Gruer meg til det også..

Ja, tror nok du kunne vært spart for litt hodebry da. :)
Ja, jeg vet. Men er ikke lett. Hvor begynner man? Hei svigermor. Jeg synes du er et konfliktskapende troll! Jeg er glad du skal reise vekk i julen, slik at jeg slipper å tilbringe tiden med deg!
Hi hi tipper hun hadde fått litt sjokk da:)

Usj ja, hørt flere sykehus som har den policyen. Godt å høre luftsmertene er bedre da. Høres ut som du er i veldig gode hender!
jepp... det er ikke noe særlig. de er faktisk helt borte så det er så deilig :D jeg er det :) var det med N og, men da hadde jeg private ul 1300 per ul i uke 6,10,13 og 16. siste fikk vi vite jente :)

Uff stakkars! Det kan jeg tenke meg... Uff.. Gruer meg til våres venter tenner... I morgen venter vaksiner... Gruer meg til det også..

Ja.. Skulle gjerne tatt alle smertene for henne, jeg. Er så vondt å se de små ikke få sove pga tennene :(
3 mnd vaksinene?
Vi har vaksiner på onsdag. 5 mnd vaksinene.

Gått rett fra vannkopper til tannfrembrudd, og nå vaksiner. Håper hun reagerer likt som på 3mnd vaksinene. Da fikk hun ingen reaksjoner i det hele tatt. Det var deilig :)

Ja, jeg vet. Men er ikke lett. Hvor begynner man? Hei svigermor. Jeg synes du er et konfliktskapende troll! Jeg er glad du skal reise vekk i julen, slik at jeg slipper å tilbringe tiden med deg!
jeg hadde kanskje skrevet på litt "penere" måte :p

Fant deg! :)
Haha, nei, kan tenke meg du må være litt kreativ med lyssetting og bakgrunn der. :)
Hihi. Måtte legge deg til jeg og ;) ;)
Ja.. må bare få det lyst nok. Dagslys har vi lite av her oppe så det er det verre med. Får prøve imorgen i 12 tiden. Da har vi litt lys :)

Haha! Ja, hun hadde nok det. Iallefall hvis hun er vant til at du godtar ganske mye. :p

Hihi. Måtte legge deg til jeg og ;) ;)
Ja.. må bare få det lyst nok. Dagslys har vi lite av her oppe så det er det verre med. Får prøve imorgen i 12 tiden. Da har vi litt lys :)
og vi i oslo klager over at det blir så fort mørkt :laughing002

jepp... det er ikke noe særlig. de er faktisk helt borte så det er så deilig :D jeg er det :) var det med N og, men da hadde jeg private ul 1300 per ul i uke 6,10,13 og 16. siste fikk vi vite jente :)
Det er jo helt fantastisk! Nå holder de seg nok vekke og! Ååh, så kos. Har du noe følelse på kjønn denne gang?

mener det er 135 barn der jeg og 60 av de er småbarn så det er jo noen barn ja :p
Da er det jo ikke rart det går mye :p husker gamle husverten vår fortalte forskjellen på sine to små var som natt og dag da de gikk i bhg. Ene gikk i stor bhg. Andre i en med bare 8 barn. Hun som gikk i den lille var aldri syk :p mens hun andre var syk annahver uke :p

Back
Topp