Og glemte søndag...da er det ribbe hos svigersHva står på menyen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og glemte søndag...da er det ribbe hos svigersHva står på menyen?
Da blir det fint og persolig likevelFrøkna kan tegne litt til korta Så blir det brajaja nyttårshilsen er jo koselig det og da
![]()
I går var det wienerpølser og spagetti.
I dag kyllingwraps.
Ons. Kokt torsk med mandelpoteter, gulrøtter og sandefjordsmør.
Tors Medisterkaker i brun saus med poteter og ertestuing
Fre fishn and chips
Lør Taco
11,5 måned?!Alt bra her! Minstejenta har blitt 11,5 mnd og sover endelig om nettene nå. Men 2 åringen driver å våkner med mareritt og av at hun må tisse, så det er aldri fred å fåhvordan går det med deg?
Hehe..Hun oppfører seg som en unge på 7 mnd. Hun krabber sakte og setter seg på rumpa. Elsker å sitte på rompa. Snur seg ikke fra rygg til mage enda og nekter å stramme beina hvis jeg prøver å få henne til å ståstoresøster gleder seg til de kan leke litt mer og det gleder jeg meg til også.
Så herlig
Uff da søte duVet ikke enda.
Kjennes ut som om lang periode med lite søvn til slutt har tatt knekken på meg.
Skal sove så fort lille U gjøre det, ellers blir det vel skravling og hente eldsten tidlig slik at han får spise og gjøre lekser før speideren
Må ha vært lange uker?!Nei, det kan man si...gått å venta siden uke 30 liksom![]()
Takk for detGod vakt![]()
Nei egentlig ikke her og så har det skjedd så mye de siste mnd så det har hvert noe hele tia. Mens nå er alt jeg skal å ta meg av hjem og barn + litt gaver og baking. Så nå skal det bli rolig her i heimen![]()
Ja, det er godt detLurer på om jeg skal ta noen tips av menyen din jegkyllingwraps og fish and chips Hørtes fryktelig godt ut nå
![]()
Og glemte søndag...da er det ribbe hos svigers
ehhh ja! det har det værtMå ha vært lange uker?!![]()
hahaha...liker ikkeDen Jan du ha for deg selv så ikke noe tap at du glemte Haha![]()
Kanskje klar for å slutte da? 2 åringen sluttet med bleie i sommer. Nektet bleie på natta etter et par uker som bleiefri på dagen. Har gått veldig fint11,5 måned?!ble ikke hun født igår??
Deilig at ihvertfall en sover på natta da!
Her er det minstemann på 3 som våkner hver natt...fordi han har tisset i bleia!?heldigvis er det mannen som står opp, jeg sover som en stein
![]()
Da blir det fint og persolig likevel![]()
Ja, rekker jo ikke annet![]()
Er på tide det nåBlir enkel og grei ukesmeny denne uken![]()
Nå må det jaggu bli noe sykehusmat på meg snart!!!
Det er det ikke tvil om. Får se om jeg får litt til nå i desember da. Jeg er ferdig med alt av julegaver, så det blir heldigvis ikke en hektisk desember.Det kan jeg godt forstå!
November var første mnden på evig lenge hvor jeg kom på topp 100.
Ikke alltid like lett å få tid til skravling, er en travel hverdag
Er ferdig med det meste, men allikevel flyr tiden!
Men med 4 unger står tiden sjelden stille uansett.
I år er desember ekstra travel med julemarked på skolen og nissefest i bhg, samt en som har bursdag rett før jul.
Nyt en rolig desember![]()