Skravletråd desember

Ja, det er koselig innimellom:D
Kanskje han sover bedre på eget rom?
Er det jeg håper på ihvertfall :-). Må få ryddet litt først. Gubben er fæl med å legge masse inn dit som ikke skal ligge i veien i stuen. Så må gjennom og kaste litt tenker jeg :-).

Merkelig nok så pleier desember å fly enda fortere enn resten av året ;p

Nei egentlig ikke her og så har det skjedd så mye de siste mnd så det har hvert noe hele tia. Mens nå er alt jeg skal å ta meg av hjem og barn + litt gaver og baking. Så nå skal det bli rolig her i heimen :D

God morgen :) jeg venter på at minsten skal våkne . I mens ligger jeg i senga og ser på netflix :D

Da begynner hun jo å bli stor :)
Hun oppfører seg som en unge på 7 mnd. Hun krabber sakte og setter seg på rumpa. Elsker å sitte på rompa. Snur seg ikke fra rygg til mage enda og nekter å stramme beina hvis jeg prøver å få henne til å stå:eek: storesøster gleder seg til de kan leke litt mer og det gleder jeg meg til også.

Nei det har vi ikke, har ikke fått tatt bilder heller... hmm kanskje noen kort uten bilder i år :p
jaja hehe julekort det også;) selvom det er kos med bilder av barna da;)
Her blir det mer nyttårshilsen i år...frøkna vil jo ikke ut så:P

Godmorgon wow så flink :-). Selv har eg 6 gaver igjen och bakingen :-)

Godt med alt som er gjort :D
Skal lage og pynte pepperkakehus med ungene ila uka da ;)
Hadde som mål å bli ferdig før 1.des, da jeg vet av erfaring at desember er veldig travel :p

Men du er jo godt i gang da, 6 gaver igjen er ikke så ille ;)

Hva står på menyen?
I går var det wienerpølser og spagetti.
I dag kyllingwraps.
Ons. Kokt torsk med mandelpoteter, gulrøtter og sandefjordsmør.
Tors Medisterkaker i brun saus med poteter og ertestuing
Fre fishn and chips
Lør Taco

jaja hehe julekort det også;) selvom det er kos med bilder av barna da;)
Her blir det mer nyttårshilsen i år...frøkna vil jo ikke ut så:P

Frøkna kan tegne litt til korta Så blir det bra :P jaja nyttårshilsen er jo koselig det og da :)

Godt med alt som er gjort :D
Skal lage og pynte pepperkakehus med ungene ila uka da ;)
Hadde som mål å bli ferdig før 1.des, da jeg vet av erfaring at desember er veldig travel :p

Men du er jo godt i gang da, 6 gaver igjen er ikke så ille ;)
Pepperkakehus blir det ikkje her. Men massa annat gått. Ja hade ikkje så mangen gaver å køpa heller 16 st

Jeg har ikke vært på topp 100 på mange mange måneder! Jeg har rett og slett ikke tid lenger:(

Det kan jeg godt forstå!
November var første mnden på evig lenge hvor jeg kom på topp 100.
Ikke alltid like lett å få tid til skravling, er en travel hverdag

Back
Topp