Ja, det er godt det![]()
Husker at fishn and chips var livretten min en stund inntil fiskeboller i hvit saus tok plassen![]()
Nei og nei, fiskeboller er jo ikke mat :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er godt det![]()
Husker at fishn and chips var livretten min en stund inntil fiskeboller i hvit saus tok plassen![]()
Det er sant...da kan jeg skrive god jul på kortet og ikke bare godt nyttårDu får jage hu ut syntes jeg! Om hu kommer i dag Så rekker du dette nemlig Haha![]()
Må du holde tåta!!!Nei og nei, fiskeboller er jo ikke mat :O
hahaha...liker ikke?
Ja, var litt strenge kravUtrolig mange fine premier
Tror jeg sliter med kravene da
Denne mnd klarte jeg bare litt over 700![]()
Ikke noen favoritt her heller, mye mer glad i pinnekjøtt...da forspiser jeg meg alltid...men svineribbe tar jeg et lite stykke av og er happyNei har aldri likt ribbe, og så har jeg ikke spist svin på flere år![]()
Ikke noen favoritt her heller, mye mer glad i pinnekjøtt...da forspiser jeg meg alltid...men svineribbe tar jeg et lite stykke av og er happy
Til desember å være, så var det jo det. Kunne ventet med så mange til januarJa, var litt strenge krav![]()
Ja pinnekjøtt er magiPinnekjøtt er så godtjeg syntes det er pyton om vi er en plass de serverer ribbe til middag, frøkna klarer nemlig ikke fett på kjøttet så jeg må plukke vekk alt fettet om hu skal ha ribbe
![]()
Ja pinnekjøtt er magi![]()
Ja, ser den er litt stress![]()
Kunne kanskje vært kun topp 100Til desember å være, så var det jo det. Kunne ventet med så mange til januar![]()
Gjerne like greit daJa men sjelden vi blir invitert på middag så ikke ofte jeg må slite med det Haha![]()
Jeg skal invitere deg på ribbe når du kommer hahahJa men sjelden vi blir invitert på middag så ikke ofte jeg må slite med det Haha![]()
Da hadde jeg i alle fall klart detKunne kanskje vært kun topp 100![]()
Her har ikke mini begynt å krabbe ennå men åler seg frem. Ikke setter han seg opp heller.. og er like gammel som dinHun oppfører seg som en unge på 7 mnd. Hun krabber sakte og setter seg på rumpa. Elsker å sitte på rompa. Snur seg ikke fra rygg til mage enda og nekter å stramme beina hvis jeg prøver å få henne til å ståstoresøster gleder seg til de kan leke litt mer og det gleder jeg meg til også.
Jeg skal invitere deg på ribbe når du kommer hahah
Hva skal bakes i år?Da har gubben funnet ut hvilke julekaker han har lyst på. Så får vel så smått begynne å bake litt om ikke så lenge
![]()
Hehe, ja sant! Blir vel siste jm kontroll det? Jeg skal i hvert fall ikke mer til jm, men venter på tlf fra sykehus idag. Eller i mårraTusen takk for det![]()
Aldri vært på den til termin så ny opplevelse![]()