Skravletråd desember

Nei har aldri likt ribbe, og så har jeg ikke spist svin på flere år :p
Ikke noen favoritt her heller, mye mer glad i pinnekjøtt...da forspiser jeg meg alltid...men svineribbe tar jeg et lite stykke av og er happy

Ikke noen favoritt her heller, mye mer glad i pinnekjøtt...da forspiser jeg meg alltid...men svineribbe tar jeg et lite stykke av og er happy

Pinnekjøtt er så godt :D jeg syntes det er pyton om vi er en plass de serverer ribbe til middag, frøkna klarer nemlig ikke fett på kjøttet så jeg må plukke vekk alt fettet om hu skal ha ribbe :P

Pinnekjøtt er så godt :D jeg syntes det er pyton om vi er en plass de serverer ribbe til middag, frøkna klarer nemlig ikke fett på kjøttet så jeg må plukke vekk alt fettet om hu skal ha ribbe :p
Ja pinnekjøtt er magi:D:P

Ja, ser den er litt stress:P

Hun oppfører seg som en unge på 7 mnd. Hun krabber sakte og setter seg på rumpa. Elsker å sitte på rompa. Snur seg ikke fra rygg til mage enda og nekter å stramme beina hvis jeg prøver å få henne til å stå:eek: storesøster gleder seg til de kan leke litt mer og det gleder jeg meg til også.
Her har ikke mini begynt å krabbe ennå men åler seg frem. Ikke setter han seg opp heller.. og er like gammel som din:-)

Da har gubben funnet ut hvilke julekaker han har lyst på:-). Så får vel så smått begynne å bake litt om ikke så lenge :-)

Back
Topp