Det skulle jeg ha klart ogsåDa hadde jeg i alle fall klart det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skulle jeg ha klart ogsåDa hadde jeg i alle fall klart det![]()
Nei, satser på at både jeg og mannen holder oss friske! Vil helst ikke at han skal ligge rett ut heller akkurat nå!Uff da, håper virkelig ikke du blir smittet.
Omgangssjuke og fødsel samtidig høres ikke noe særlig ut
Får bare ta det som det kommer nåDet skulle jeg ha klart også![]()
Min ålet seg aldri, hun gikk opp i krabbestilling da hun var 10 mnd. De er rare disse små. De er så forskjellige. Søstra var så rask og var overalt hele tiden(og er fortsatt).Her har ikke mini begynt å krabbe ennå men åler seg frem. Ikke setter han seg opp heller.. og er like gammel som din![]()
Ja, det er noe med det.Får bare ta det som det kommer nå![]()
Virker som det er litt mer liv så langt i alle fallJa, det er noe med det.
JaÅ nei, stakkars lillegod bedring!
Håper virkelig du snart får baby!!![]()
Spis 10 hele hvite pepper. Svelg dem hele. Ta det i hvertfall 3 dager. Da slipper du unna.Nei, satser på at både jeg og mannen holder oss friske! Vil helst ikke at han skal ligge rett ut heller akkurat nå!
Bake, ja..Da har gubben funnet ut hvilke julekaker han har lyst på. Så får vel så smått begynne å bake litt om ikke så lenge
![]()
Vi har ikke pleid å gjøre det vi. Dere da?Har dere fått laget julekort som skal sendes ut enda?
Jeg aner ikke hvor mye liv det pleier å være lenger, jeg er nesten aldri her lengerVirker som det er litt mer liv så langt i alle fall![]()
I hvertfall kakemenn, riskaker og krumkakerHva skal bakes i år?![]()
Hva slags julepålegg da?Bake, ja..
Burde kanskje begynne å tenke på det jeg også.
Og lage julepålegg![]()
Nei, hadde nok vært en stor fordel om han også holdt seg friskNei, satser på at både jeg og mannen holder oss friske! Vil helst ikke at han skal ligge rett ut heller akkurat nå!
Beundrer at du i det hele tatt lager ukesmeny nå jeg. Jeg orker bare småhandle, så har heller ikke orka laga ukesmeny de siste ukene.. Men ja, vi får ønske oss sykehuset snartBlir enkel og grei ukesmeny denne uken![]()
Nå må det jaggu bli noe sykehusmat på meg snart!!!
Når er termin?Beundrer at du i det hele tatt lager ukesmeny nå jeg. Jeg orker bare småhandle, så har heller ikke orka laga ukesmeny de siste ukene.. Men ja, vi får ønske oss sykehuset snart![]()
Hadde det! Vil liksom ikke ha noen andre enn mannen med inn på fødestua, så hadde vært veldig kjedelig om han skulle bli syk når jeg skal føde..Nei, hadde nok vært en stor fordel om han også holdt seg frisk
Helt santMin ålet seg aldri, hun gikk opp i krabbestilling da hun var 10 mnd. De er rare disse små. De er så forskjellige. Søstra var så rask og var overalt hele tiden(og er fortsatt).
Å? Hjelper det?? Høres ut som noe som ikke ville vært helt godt for halsbrannen min, men heller halsbrann enn omgangssykeSpis 10 hele hvite pepper. Svelg dem hele. Ta det i hvertfall 3 dager. Da slipper du unna.
Jeg hadde termin forrige torsdag:ONår er termin?