Skravletråd desember

Her har ikke mini begynt å krabbe ennå men åler seg frem. Ikke setter han seg opp heller.. og er like gammel som din:-)
Min ålet seg aldri, hun gikk opp i krabbestilling da hun var 10 mnd. De er rare disse små. De er så forskjellige. Søstra var så rask og var overalt hele tiden(og er fortsatt).

Å nei, stakkars lille:( god bedring!
Håper virkelig du snart får baby!!:)
Ja:( begynte med at han gråt i senga i går kveld fordi han hadde så vondt i magen. Og når brekninger bare fortsetter lenge etter at magen er tom og... Åh, vondt i hjertet ♡ virker som det har gitt seg nå.
Ja, nå må den babyen se å få opp farta! :D

Nei, satser på at både jeg og mannen holder oss friske! Vil helst ikke at han skal ligge rett ut heller akkurat nå!
Spis 10 hele hvite pepper. Svelg dem hele. Ta det i hvertfall 3 dager. Da slipper du unna.

Da har gubben funnet ut hvilke julekaker han har lyst på:). Så får vel så smått begynne å bake litt om ikke så lenge :)
Bake, ja..
Burde kanskje begynne å tenke på det jeg også.
Og lage julepålegg :)

Blir enkel og grei ukesmeny denne uken:P
Nå må det jaggu bli noe sykehusmat på meg snart!!!
Beundrer at du i det hele tatt lager ukesmeny nå jeg. Jeg orker bare småhandle, så har heller ikke orka laga ukesmeny de siste ukene.. Men ja, vi får ønske oss sykehuset snart:D

Min ålet seg aldri, hun gikk opp i krabbestilling da hun var 10 mnd. De er rare disse små. De er så forskjellige. Søstra var så rask og var overalt hele tiden(og er fortsatt).
Helt sant:-). Greit han ikke har det for travelt men hadde vært greit om han satt stødig nå og kanskje krabbet ihvertfall. Men stresser ikke ennå:-). han begynner å få rompen opp så er nok på vei til krabbe stilling. Men han ligger og prøver å drar seg opp etter møbler så blir ikke overrasket hvis han plutselig står:-).

Back
Topp