Skravletråd desember

I går var det wienerpølser og spagetti.
I dag kyllingwraps.
Ons. Kokt torsk med mandelpoteter, gulrøtter og sandefjordsmør.
Tors Medisterkaker i brun saus med poteter og ertestuing
Fre fishn and chips
Lør Taco

Lurer på om jeg skal ta noen tips av menyen din jeg ;) kyllingwraps og fish and chips Hørtes fryktelig godt ut nå :D

Alt bra her! Minstejenta har blitt 11,5 mnd og sover endelig om nettene nå. Men 2 åringen driver å våkner med mareritt og av at hun må tisse, så det er aldri fred å få;) hvordan går det med deg?
11,5 måned?!:eek: ble ikke hun født igår??:P
Deilig at ihvertfall en sover på natta da!
Her er det minstemann på 3 som våkner hver natt...fordi han har tisset i bleia!?:rolleyes: heldigvis er det mannen som står opp, jeg sover som en stein:cool:

Hun oppfører seg som en unge på 7 mnd. Hun krabber sakte og setter seg på rumpa. Elsker å sitte på rompa. Snur seg ikke fra rygg til mage enda og nekter å stramme beina hvis jeg prøver å få henne til å stå:eek: storesøster gleder seg til de kan leke litt mer og det gleder jeg meg til også.
Hehe..
Hun er like lat som lille U
Han kan snu seg rygg-mage, men gjøre det ikke så mye.
Foretrekker å ligge på ryggen og leke.
Sitter på egenhånd, nei det går ikke

Vet ikke enda.
Kjennes ut som om lang periode med lite søvn til slutt har tatt knekken på meg.
Skal sove så fort lille U gjøre det, ellers blir det vel skravling og hente eldsten tidlig slik at han får spise og gjøre lekser før speideren
Uff da søte du:( håper du får til å sove litt idag!

Nei egentlig ikke her og så har det skjedd så mye de siste mnd så det har hvert noe hele tia. Mens nå er alt jeg skal å ta meg av hjem og barn + litt gaver og baking. Så nå skal det bli rolig her i heimen :D

Er ferdig med det meste, men allikevel flyr tiden! :o
Men med 4 unger står tiden sjelden stille uansett.
I år er desember ekstra travel med julemarked på skolen og nissefest i bhg, samt en som har bursdag rett før jul.

Nyt en rolig desember ;)

Lurer på om jeg skal ta noen tips av menyen din jeg ;) kyllingwraps og fish and chips Hørtes fryktelig godt ut nå :D
Ja, det er godt det:D
Husker at fishn and chips var livretten min en stund inntil fiskeboller i hvit saus tok plassen:P

11,5 måned?!:eek: ble ikke hun født igår??:P
Deilig at ihvertfall en sover på natta da!
Her er det minstemann på 3 som våkner hver natt...fordi han har tisset i bleia!?:rolleyes: heldigvis er det mannen som står opp, jeg sover som en stein:cool:
Kanskje klar for å slutte da? 2 åringen sluttet med bleie i sommer. Nektet bleie på natta etter et par uker som bleiefri på dagen. Har gått veldig fint:) i starten satt vi henne på potta inne på rommet hennes før vi la oss. Det gjør vi ikke lenger, for nå rekker hun opp til dørhåndtaket og kommer seg ut:)

Utrolig mange fine premier :D
Tror jeg sliter med kravene da:p
Denne mnd klarte jeg bare litt over 700 :p

Det kan jeg godt forstå!
November var første mnden på evig lenge hvor jeg kom på topp 100.
Ikke alltid like lett å få tid til skravling, er en travel hverdag
Det er det ikke tvil om. Får se om jeg får litt til nå i desember da. Jeg er ferdig med alt av julegaver, så det blir heldigvis ikke en hektisk desember.

Er ferdig med det meste, men allikevel flyr tiden! :o
Men med 4 unger står tiden sjelden stille uansett.
I år er desember ekstra travel med julemarked på skolen og nissefest i bhg, samt en som har bursdag rett før jul.

Nyt en rolig desember ;)

Nei vil tru tia flyr for avgårde med 4 stk, har bare 2 jeg da men nok å fylle ta med allikevel syntes jeg :P

Back
Topp