Gledes til middag. Fajita så skal jeg i gang med å lete etter eksterne hardisken min. Det kan bli ett prosjekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere kom dere utJeg har nettopp stått opp og dusjet, men nå ligger lillebror på puppen igjen i sengen. Er mest avslappende å ligge å amme, og han lå allerede I sengen så.. planen er å prøve å komme oss ut døren alle sammen og få byttet en julegave som var for stor, og kanskje få kjøpt ski til ungene i samme slengen. Mannen vil ha kebab til lunsj når vi først er ute. Jeg har ikke spist frokost enda [emoji14]
Det gjorde vi, men det er jo et prosjekt hver gang vi skal noe [emoji14]Håper dere kom dere ut
Hva fikk du igjen?Da har jeg fått innviet begge jule gavene fra mannen.
Eller rettere sagt den fra mannen og den fra barna.
Den ene sa han brått var fra barna til meg når han brått fant en pakke til seg selv fra barna under treet
Her blir det tacoGledes til middag. Fajita så skal jeg i gang med å lete etter eksterne hardisken min. Det kan bli ett prosjekt
Håper jeg ogsåHåper egentlig 2016 blir bedre enn 2015
Hva var det?Da har jeg fått innviet begge jule gavene fra mannen.
Eller rettere sagt den fra mannen og den fra barna.
Den ene sa han brått var fra barna til meg når han brått fant en pakke til seg selv fra barna under treet
Så deilig med nyvasket husSupert!
Yes,bra her.
Vaskehjelp her i dag, passer helt utmerket med tanke på gjester og nyttårsfeiring i morgen.
Har vært å handlet inn siste rest for i morgen og helg.
Blir en rolig innedag her resten. Klargjøring til i morgen
Det er fordelen med besøk det jager deg selv ut av sofaenDet fine med besøk er at helt brått og plutselig ble det mer eller mindre ryddig her, og badet vasket
Nå kan jeg faktisk slappe av.
Dessverre kunne de ikke bli så lenge
Det er en av fordelene med besøkDet fine med besøk er at helt brått og plutselig ble det mer eller mindre ryddig her, og badet vasket
Nå kan jeg faktisk slappe av.
Dessverre kunne de ikke bli så lenge
Er ikke øret bra enda??Fy som det blåser ute, jeg sitter sur inne... drittlei hele øret mitt kjenner jeg.
Taco - det må vi snart ha igjen...Her blir det taco
Hva fikk du igjen?
Kjøkkenmaskin og kamerastativHva var det?
Det er mange minner som lagres i babyklærKoselig å se i N sine klær Theo skal ikke ha mindre pene klær han
Ja snufs det er detDet er mange minner som lagres i babyklær
Ny runde nåEr ikke øret bra enda??
Har jo noen fridager i påska for eksempelDet synes jeg du skal få til