Skravletråd desember

Da skal jeg sove litt med snuppa :) prates jenter ❤️
Edit: viste seg til at hun ikke sov x) alene hjemme så kan ikke sove nå jeg da :p
 
Er det teit av oss å si det til de nærmeste felles vennene til sist? :p de kakler så mye i fylla osv så redd de brått skriver noe på nett og da er det jo gjort -.-
Hvorfor skulle det være teit?
Deres svangerskap, dere bestemmer og blir de snurte for det, vel så er det deres problem ikke ditt
 
Alt tipptopp:D jobb idag...
Du da?:)
Supert!
Yes,bra her.
Vaskehjelp her i dag, passer helt utmerket med tanke på gjester og nyttårsfeiring i morgen.
Har vært å handlet inn siste rest for i morgen og helg.
Blir en rolig innedag her resten. Klargjøring til i morgen:)
 
Det fine med besøk er at helt brått og plutselig ble det mer eller mindre ryddig her, og badet vasket :)
Nå kan jeg faktisk slappe av.
Dessverre kunne de ikke bli så lenge :(
 
Hvorfor skulle det være teit?
Deres svangerskap, dere bestemmer og blir de snurte for det, vel så er det deres problem ikke ditt
Jepp :p bare jeg som tenker på alt :p det er familien vår - tanta + onkelen hans og deres 2 barn som ikke vet. Prater ikke med de, bestevenninnen min og 8 venninner. Tenkte å fortelle 3 til, men venter litt. Synes det er herlig å ha det hemmelig :D ❤️ sier det når jeg har vært på ul i februar :) resten tar jeg som det kommer. Det er 7 stk som får vite det før vi legger ut bilde 17. Mai bare for å gratulere folk med dagen
 
Musikk på anlegget.
Eldsten sitter og spiller
Frøkna leker på rommet sitt
Lille U koser seg med et par leker på gulvet

Da er det bare en ting som kan ødelegge idyllen......
At mor går og henter seg boken sin.
 
Håper du føler deg bedre idag:)
Hvertfall sluttet å kaste opp, men formen er ikke noe særlig. Håper den er mye bedre i morgen så jeg får spist julemat :p :p
 
Back
Topp