Så på film jegHvor er alle sammen i kveld, jeg kjeder meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så på film jegHvor er alle sammen i kveld, jeg kjeder meg
Deilig det daNei jeg syns ikke det er så ille trodde vi skulle bruke lengere tid men baby J sov store deler av turen så var det ganske lite biler på veien også
Kos deg masseGod dag alle sammen Håper dere har noen fine dager jeg har tatt med meg lillebror for en ukes ferie hos ei venninne
Hvorfor skulle det være teit?Er det teit av oss å si det til de nærmeste felles vennene til sist? de kakler så mye i fylla osv så redd de brått skriver noe på nett og da er det jo gjort -.-
Hvilken film?Så på film jeg
Supert!Alt tipptopp jobb idag...
Du da?
Jepp bare jeg som tenker på alt det er familien vår - tanta + onkelen hans og deres 2 barn som ikke vet. Prater ikke med de, bestevenninnen min og 8 venninner. Tenkte å fortelle 3 til, men venter litt. Synes det er herlig å ha det hemmelig sier det når jeg har vært på ul i februar resten tar jeg som det kommer. Det er 7 stk som får vite det før vi legger ut bilde 17. Mai bare for å gratulere folk med dagenHvorfor skulle det være teit?
Deres svangerskap, dere bestemmer og blir de snurte for det, vel så er det deres problem ikke ditt
En eller annen julefilmHvilken film?
Så synd de ikke kunne bli så lengeDet fine med besøk er at helt brått og plutselig ble det mer eller mindre ryddig her, og badet vasket
Nå kan jeg faktisk slappe av.
Dessverre kunne de ikke bli så lenge
Det syns egentlig jeg ogsåSå synd de ikke kunne bli så lenge
Da blir det mai <3 Med mindre jeg klarer å få tid til en roadtrip din vei daIkke ha det
Hvertfall sluttet å kaste opp, men formen er ikke noe særlig. Håper den er mye bedre i morgen så jeg får spist julematHåper du føler deg bedre idag
Det synes jeg du skal få tilDa blir det mai <3 Med mindre jeg klarer å få tid til en roadtrip din vei da
Ha ha du måtte jo ikke ødelegge!Musikk på anlegget.
Eldsten sitter og spiller
Frøkna leker på rommet sitt
Lille U koser seg med et par leker på gulvet
Da er det bare en ting som kan ødelegge idyllen......
At mor går og henter seg boken sin.
Jepp, da brytes stillheten.Ha ha du måtte jo ikke ødelegge!