Skravletråd desember

God morgen...

Late morgener med ferie og en baby som liker å sove på denne tiden. (derimot ikke liker det når jeg vil legge meg)

Jeg har avbestilt timen hos jm om ei uke, siden jeg jo har født, og fikk til svar at det var registrert, jeg kunne ringe dem i dag ellers hører jeg fra dem. Det gjelder vel hs. Er vel ikke noe stress med det? De får melding fra jm i dag tenker jeg, sånn offisielt
Ikke noe å stresse med :)
Kos dere masse
 
God morgen...

Late morgener med ferie og en baby som liker å sove på denne tiden. (derimot ikke liker det når jeg vil legge meg)

Jeg har avbestilt timen hos jm om ei uke, siden jeg jo har født, og fikk til svar at det var registrert, jeg kunne ringe dem i dag ellers hører jeg fra dem. Det gjelder vel hs. Er vel ikke noe stress med det? De får melding fra jm i dag tenker jeg, sånn offisielt
Min JM sa på siste kontroll at hvis jeg ikke kom på neste kontroll så visste hun hvorfor. Men jeg ringte og bestilte likevel jeg da, siden jeg uansett skulle ringe og høre med HS om vi kunne komme innom i stedet for å ha hjemmebesøk. Jeg hadde huset fullt av familie, så det hadde bare blitt veldig mye om hun skulle kommet hjem til oss.
 
Ikke noe å stresse med :)
Kos dere masse
Tenker jeg også. Vi skal ha barselskontakt med hs innen hun er to uker, men det er jo ikke før neste fredag.

Tilbud om hjemmebesøk av jm sånn få dager etter at vi kommer hjem, men det tok jo jm som hadde fødselen seg av, så det trenger jeg ikke. Burde kanskje sagt det, om det er det de tenker på.
 
Kjekkt me besøk Men typiskt att barnen ska bli syk da. Jenta me ørebetenelse og gutten med feber på 41 nå før 45 min sen.
Han hostar , puster raskt og nasen renner:( kan vi ikkje bli syke har nå haft barnen uke efter uke
Så kjipt:(
Masse god bedring!
 
Men nå er du igang med å lese deg gjennom alt som ble skrevet mens du sov?
Syns egentlig det er litt syns.
RonjaR er mye morsommere å prate med i nåtid.

Men du Sara, har du sett den diskusjonen på generelt angående kostnader for far på føden/barsel?
De summene er egentlig ganske interessante i sammenligning hva dere måtte betale for hjemmefødsel :rolleyes:
 
Jeg har sett debatten, men ikke tenkt sånn på det. Tenkte "far betalte ikke noe, vi er jo hjemme". Men vi betaler jo jm ja, og noe medisiner. Så det blir jo dyrere, sånnsett.

Og ja, RonjaR i sanntid er mer gøy.

Men nå må jeg stå opp, stelle meg, og min datter og så må vi lage frokost. (ungene har spist joghurt) før dagen er omme
 
God dag alle sammen :) Håper dere har noen fine dager :) jeg har tatt med meg lillebror for en ukes ferie hos ei venninne :)
 
Jeg har sett debatten, men ikke tenkt sånn på det. Tenkte "far betalte ikke noe, vi er jo hjemme". Men vi betaler jo jm ja, og noe medisiner. Så det blir jo dyrere, sånnsett.

Og ja, RonjaR i sanntid er mer gøy.

Men nå må jeg stå opp, stelle meg, og min datter og så må vi lage frokost. (ungene har spist joghurt) før dagen er omme
Jeg driver og panikk-rydder siden jeg får besøk av ei venninne her i dag :P
 
God dag god dag :) her sto vi opp 10:15 idag. Hun skulle leke til halv 12 i natt :p så da blir det dupp på meg og henne rundt 13 tiden :) ellers må vi ut å kjøpe bursdag gave til broren min og handle litt før nyttår :p hva står på deres plan? :)
 
Jeg driver og panikk-rydder siden jeg får besøk av ei venninne her i dag :P
Vi burde også rydde, vi skal trolig ha nyttår her imorgen. Men middag hos mamma og pappa, og mest trolig bare min bror med familie her på kvelden med oss, men rydde litt er jo greit...
 
Back
Topp