Skravletråd desember

Mannen er utrolig flink med barna, er mer hvordan lille U kommer til å takle at jeg er borte så mange timer jeg er redd for
Forstår det. Her er han blitt en skikkelig mammadalt og hyler bare jeg går på do om morgenen før vi står opp. Passer han absolutt ikke å være med faren. Da er det kun mammakos som gjelder

Forstår det. Her er han blitt en skikkelig mammadalt og hyler bare jeg går på do om morgenen før vi står opp. Passer han absolutt ikke å være med faren. Da er det kun mammakos som gjelder
Jeg har nå fått en liten pappadalt IGJEN jeg, han blir lei seg når mannen drar på jobb.
Han er bare ikke så glad i at pappa legger han og vil helst at mamma mater.
Er redd soving og mating kommer til å bare bli tull

Jeg har nå fått en liten pappadalt IGJEN jeg, han blir lei seg når mannen drar på jobb.
Han er bare ikke så glad i at pappa legger han og vil helst at mamma mater.
Er redd soving og mating kommer til å bare bli tull
Her kan gubben gjøre det meste selv om han sutrer litt hvis ikke jeg er i samme rom eller han ser etter meg og vil helst se meg om vi er i samme rom. Legging blir nok også tull her også siden mini kun vil bli lagt av meg. Men de siste par kveldene har leggingen vært skikkelig utfordrene da han bare skal herje i sengen og hyler og gråter om vi legger han ned. Ender med at jeg må sitte med han i armene til han roer seg og til slutt sovner

Her kan gubben gjøre det meste selv om han sutrer litt hvis ikke jeg er i samme rom eller han ser etter meg og vil helst se meg om vi er i samme rom. Legging blir nok også tull her også siden mini kun vil bli lagt av meg. Men de siste par kveldene har leggingen vært skikkelig utfordrene da han bare skal herje i sengen og hyler og gråter om vi legger han ned. Ender med at jeg må sitte med han i armene til han roer seg og til slutt sovner
Kvelds leggingen er ikke noe problem, da godtar han oss begge, men da er jeg også som regel hjemme.
Jobber kun dag.
Det er på dagsovingen han er sta

Kvelds leggingen er ikke noe problem, da godtar han oss begge, men da er jeg også som regel hjemme.
Jobber kun dag.
Det er på dagsovingen han er sta
Her er han sta til alle leggingene men godtar faren på dagtid. Jeg jobber turnus og skal jobbe nesten bare kvelder nå frem til sommeren og vi forhåpentligvis får barnehageplass i august. Han trenger nok noen dager på å bli vant til at gubben også legger han

God morgen...

Late morgener med ferie og en baby som liker å sove på denne tiden. (derimot ikke liker det når jeg vil legge meg)

Jeg har avbestilt timen hos jm om ei uke, siden jeg jo har født, og fikk til svar at det var registrert, jeg kunne ringe dem i dag ellers hører jeg fra dem. Det gjelder vel hs. Er vel ikke noe stress med det? De får melding fra jm i dag tenker jeg, sånn offisielt

Back
Topp