Jeg tror jeg er det, men ikke sikkerNoen som er våken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg er det, men ikke sikkerNoen som er våken?
Jepp. Desverre er jeg våken trøtt og sliten, men når lillepia ville opp må man oppNoen som er våken?
Her er kroppen oppe av sengen og sitter i sofaen mens hodet ligger fremdeles nede og soverGjesp.
Jeg er fremdeles I sengen [emoji14] tvinger meg selv til å holde meg våken så jeg kan ringe og sjekke om legekontoret er åpent kl 09.Her er kroppen oppe av sengen og sitter i sofaen mens hodet ligger fremdeles nede og sover [emoji14]
Har være oppe siden 07:30, men ikke våken endaJeg er fremdeles I sengen [emoji14] tvinger meg selv til å holde meg våken så jeg kan ringe og sjekke om legekontoret er åpent kl 09.
Det er jo supert2 timer betalt ammefri
Kjempe finVis vedlegget 153073
Ikke sant denne er nydelig? kun bagen altså
Hørtes deilig utLigger i badekaret jeg. Det var godt nå
Vært oppe en times tid jeg og, men kjennes ikke våken. Slet med å sove i natt.Har være oppe siden 07:30, men ikke våken enda
Jeg begynner også på jobb igjen på nyåret. Bare 2. januar. Spent på hvordan det går selv om gubben selvsagt kommer til å gjøre en strålende jobb hjemme med miniEr det.
Gleder meg til å komme tilbake på jobb.
Gruer meg til å være borte fra Ulrik
Ja, det blir koseligSå koselig da
Å være ansatt i staten har veldig mange fordeler når det kommer til familie og barnDet er jo supert
Mannen er utrolig flink med barna, er mer hvordan lille U kommer til å takle at jeg er borte så mange timer jeg er redd forJeg begynner også på jobb igjen på nyåret. Bare 2. januar. Spent på hvordan det går selv om gubben selvsagt kommer til å gjøre en strålende jobb hjemme med mini
Forstår det. Her er han blitt en skikkelig mammadalt og hyler bare jeg går på do om morgenen før vi står opp. Passer han absolutt ikke å være med faren. Da er det kun mammakos som gjelderMannen er utrolig flink med barna, er mer hvordan lille U kommer til å takle at jeg er borte så mange timer jeg er redd for
Jeg har nå fått en liten pappadalt IGJEN jeg, han blir lei seg når mannen drar på jobb.Forstår det. Her er han blitt en skikkelig mammadalt og hyler bare jeg går på do om morgenen før vi står opp. Passer han absolutt ikke å være med faren. Da er det kun mammakos som gjelder
Her kan gubben gjøre det meste selv om han sutrer litt hvis ikke jeg er i samme rom eller han ser etter meg og vil helst se meg om vi er i samme rom. Legging blir nok også tull her også siden mini kun vil bli lagt av meg. Men de siste par kveldene har leggingen vært skikkelig utfordrene da han bare skal herje i sengen og hyler og gråter om vi legger han ned. Ender med at jeg må sitte med han i armene til han roer seg og til slutt sovnerJeg har nå fått en liten pappadalt IGJEN jeg, han blir lei seg når mannen drar på jobb.
Han er bare ikke så glad i at pappa legger han og vil helst at mamma mater.
Er redd soving og mating kommer til å bare bli tull
Kvelds leggingen er ikke noe problem, da godtar han oss begge, men da er jeg også som regel hjemme.Her kan gubben gjøre det meste selv om han sutrer litt hvis ikke jeg er i samme rom eller han ser etter meg og vil helst se meg om vi er i samme rom. Legging blir nok også tull her også siden mini kun vil bli lagt av meg. Men de siste par kveldene har leggingen vært skikkelig utfordrene da han bare skal herje i sengen og hyler og gråter om vi legger han ned. Ender med at jeg må sitte med han i armene til han roer seg og til slutt sovner
Her er han sta til alle leggingene men godtar faren på dagtid. Jeg jobber turnus og skal jobbe nesten bare kvelder nå frem til sommeren og vi forhåpentligvis får barnehageplass i august. Han trenger nok noen dager på å bli vant til at gubben også legger hanKvelds leggingen er ikke noe problem, da godtar han oss begge, men da er jeg også som regel hjemme.
Jobber kun dag.
Det er på dagsovingen han er sta