Skravletråd desember

Er det, men frem til han er 1 år før jeg 2 timer betalt ammefri hver dag jeg kan ta på begynnelsen og slutten av dagen.
Skal snakke litt med sjefen om det, trenger å sover litt lenger om morgenen siden jeg fremdeles ammer om natten.
Han skal i tillegg har pupp på morgenen og ettermiddagen..
Hva med etter 1 år? Har man ikke rett på ammefri da?

Hva med etter 1 år? Har man ikke rett på ammefri da?
Tror ikke det.
Når han er et år begynner han også i banehagen.
Tenker jeg drar tidlig på jobb, mannen leverer ungene, jeg henter og begynner på middagen og han kommer hjem når den er klar.
Vil prøve at han får kortest mulig dager den første tiden

Tror ikke det.
Når han er et år begynner han også i banehagen.
Tenker jeg drar tidlig på jobb, mannen leverer ungene, jeg henter og begynner på middagen og han kommer hjem når den er klar.
Vil prøve at han får kortest mulig dager den første tiden
Hva jobber du som da? :)

Er her :) hører på Coldplay ❤️ jeg har ikke angst for gutten min mer ❤️ kun blødninger. Hatt 2 på 5 dager nå så det øker jo. Jeg må sjekke så det ikke ligger en haug med blod som ikke kommer ut og om det er en blødning som kan øke. Ringer derfor gyn på mandag. Har han ikke time ringer jeg riksen :)

Spennende det også da.
Kan være veldig spennende, ja, kan også være ganske krevende til tider og det krever veldig struktur og å holde tunga rett i munn
Kjekt, men krevende da jeg jobber 60% på en fellespoliklinikk med 5 fagområder, 20 % på en annen poliklinikk og 20% på enda en :p

Er her :) hører på Coldplay ❤️ jeg har ikke angst for gutten min mer ❤️ kun blødninger. Hatt 2 på 5 dager nå så det øker jo. Jeg må sjekke så det ikke ligger en haug med blod som ikke kommer ut og om det er en blødning som kan øke. Ringer derfor gyn på mandag. Har han ikke time ringer jeg riksen :)
Coldplay har mye bra :)
Så fint du ikke har angst for han lenger :)
Nå skal du bare ruge i fred og ro til han er klar til å komme ut

Slår terning hver morgen for å se hvor du skal i dag :P
Høres litt slitsomt ut, ja
Hehe :p Har en fast ordning på det, men ofte byttes det om pga sykdom ulike plasser. Har heldigvis arbeidsplan på internett som oppdateres så må gå innom daglig å se om der er endringer så jeg kan forberede meg :)

Coldplay har mye bra :)
Så fint du ikke har angst for han lenger :)
Nå skal du bare ruge i fred og ro til han er klar til å komme ut
Ja jeg elsker de! :p ❤️ ja :D uke 35 er han ferdig i verste fall, men håper på termin barn. Jeg går ikke over pga fragmin uansett. Nå må bare morkaken ta ett hopp og flytte seg 1 cm :)

Ok, baren lurte siden jeg brukte fragmin til uke 12 på de yngste som kom 13 og 14 dager før termin, og ikke på eldsten som kom på termin
Åja da kan det nok være noe der kanskje. Husker ikke hvorfor. Jeg skal bruke det til fødsel, men albyl-e slutter jeg med i uke 36 :)

Back
Topp