Skravletråd desember

Er spent på om jeg får tak i noe å spise til I morgen. Har ikke vært på butikken selv på sikkert 14 dager pga bebis.
 
Vi burde også rydde, vi skal trolig ha nyttår her imorgen. Men middag hos mamma og pappa, og mest trolig bare min bror med familie her på kvelden med oss, men rydde litt er jo greit...
Her ser det mild sagt bomba ut.
Heldigvis har jeg besøkt henne uten at det har vært strøkent der så det trenger det ikke å være, men litt bedre enn det er nå hadde vært å foretrekke
 
Her ser det mild sagt bomba ut.
Heldigvis har jeg besøkt henne uten at det har vært strøkent der så det trenger det ikke å være, men litt bedre enn det er nå hadde vært å foretrekke
Hos min svigerinne er det stort sett ryddig. Det er det ikke her.

Men litt bedre hadde vært bra, ja. Vi skal ordne litt.
 
Og dersom dere ikke klarer det så har dere lille I å "skylde" på
Hun får skylden for mye rart, lille jenta mi.

Men det er klart verden står på hodet med en liten baby i hus.

Likegreit vi hadde jm her i går, så kom ikke hs i dag


Hs ringte nemlig. Ikke den hs som skal ha oss, men hun som var uheldig nok til å jobbe i jula ;-)

Vi snakket litt, jeg sa jm hadde vært her og veid henne i går, at vekta har snudd, vi snakket litt om amming og min tidligere ammeerfaring og ble enige om at vi klarer oss over helga, så ringer den hs som har vår skolekrets på mandag. Her er det ordnet slik at den som er skole-hs er hs for de babyene som fødes i den skolekretsen, så får de beholde en hs vi kjenner videre også. Og vi får samme på alle tre.
 
Hvis det bare er rydding som skal gjøres så går det som oftest mye raskere enn man først tror når man først får satt i gang og tatt et røsk :)
Reelt sett er huset grunnleggende rotete, sånn at det ikke bare er julerot. Men det vil hjelpe å få bort resten av julegavene, rydde av bordene, sekken med papir etter julaften, posene med klær morgendagens gjester kom med i går (skal jo vaskes og tas i bruk, noe av det i alle fall. Noe skal bare bort. Fretex. Det blir neste år, når de andre er på skole og bhg) og en sikkerlig kjøkkenjobb. Det skal vi få til.
 
Jippii! Lille sover etter en laaaaang trilletur :) da får jeg pakket ut klær osv.
 
Jeg har nettopp stått opp og dusjet, men nå ligger lillebror på puppen igjen i sengen. Er mest avslappende å ligge å amme, og han lå allerede I sengen så.. planen er å prøve å komme oss ut døren alle sammen og få byttet en julegave som var for stor, og kanskje få kjøpt ski til ungene i samme slengen. Mannen vil ha kebab til lunsj når vi først er ute. Jeg har ikke spist frokost enda [emoji14]
 
Jeg har nettopp stått opp og dusjet, men nå ligger lillebror på puppen igjen i sengen. Er mest avslappende å ligge å amme, og han lå allerede I sengen så.. planen er å prøve å komme oss ut døren alle sammen og få byttet en julegave som var for stor, og kanskje få kjøpt ski til ungene i samme slengen. Mannen vil ha kebab til lunsj når vi først er ute. Jeg har ikke spist frokost enda [emoji14]
Høres ut som en koselig formiddag :) vi skal snart ut igjen, jeg og samboer har fått barnefri noen timer :D så snart skal vi levere baby J til farmor.
 
Haha må le litt av mannen. Han gadd ikke lage kakao til meg i morges men å gå å kjøpe kjempeklumper i butikken over veien det gjorde han litt senere :p
 
Er det teit av oss å si det til de nærmeste felles vennene til sist? :p de kakler så mye i fylla osv så redd de brått skriver noe på nett og da er det jo gjort -.-
 
Back
Topp